וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: הפועל תל אביב מתנהלת "בסטנדרטים של המאפיה האיטלקית"

28.7.2020 / 8:30

אביו של מאור בוזגלו חושף שאחרי ביטול החוזה הקבוצה דרשה ממנו להחזיר את הרכב: "שחקנים יקרים, חשבו פעמיים לפני שאתם חותמים שם. לא יכולתי אפילו לדמיין לעצמי שמועדון יתנהג בצורה מגעילה ומשפילה כל כך"

אוראל דגני מדבר אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה/האתר הרשמי של הפועל תל אביב

יעקב בוזגלו, אביו של מאור בוזגלו, תקף הבוקר (שלישי) את הפועל תל אביב על התנהלות ההנהלה שלה, ששלחה לכדורגלן מכתב שדורש ממנו לקצץ בחוזה, כולל הבהרה שאם לא יחתום על הקיצוץ, החוזים שלו יבוטל בשל כוח עליון - נגיף הקורונה.

יעקב בוזגלו כתב הבוקר בפייסבוק: "למרות ששני מועדונים גדולים הציעו לו סכומים גבוהים יותר, בחר מאור בוזגלו להגיע להפועל תל אביב. האמת היא שאני אשם, ואין לי אלא להתנצל בפני מאור, מירן וילדיהם - הנכדים שלי.

מאור בוזגלו, הפועל תל אביב חוגג. דני מרון
כעס במשפחה. בוזגלו/דני מרון

"שמעתי את הסיפורים, וידעתי שהפועל תל אביב הוא מועדון בעייתי מאוד מבחינת היחס לשחקנים ומוסר התשלומים, לאור כל התהפוכות בשנים האחרונות. לא לשווא דאגתי להחתים את כל ארבעת הבעלים על ערבות אישית. אבל האמת היא שאפילו אני, אחרי כל מה שעברתי בכדורגל הישראלי, הופתעתי לרעה. כזו ביריונות, כזה ניהול שכונתי - טרם ראיתי.
לא ידעתי עד כמה המצב חמור.

"לא יכולתי אפילו לדמיין לעצמי שמועדון יתנהג בצורה מגעילה ומשפילה כל כך, לשחקן שהקריב מעצמו ואף ויתר על שכר כדי לשחק בו. ביטול חד צדדי של הסכם, ועוד עם שחקן פצוע - זהו מהלך מחפיר ערכית, מוסרית ומשפטית. אם לא די בכך, היום דרשו ממנו להחזיר גם את הרכב.

"שחקנים יקרים, אם הפועל תל אביב עושה את זה למאור בוזגלו, קחו בחשבון שמחר המועדון יכול לעשות את זה גם לכל אחד ואחד מכם. תחשבו פעמיים לפני שאתם חותמים על חוזים, עם מועדון שלא מכבד את המילה הכתובה שלו, ולא מכבד אתכם.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: מאור בוזגלו עקץ את ההנהלה

לכתבה המלאה
יעקב בוזגלו באצטדיון טרנר. דני מרון
"פרידה מקוממת ומעליבה כמו זו שאנחנו חווים וסובלים היום , ספק אם מתאימה אפילו לליגה למקומות עבודה". יעקב בוזגלו/דני מרון

את המלחמה שלנו, אנחנו מעבירים עכשיו לזירה המשפטית והציבורית. את הנזקים עוד מוקדם לאמוד, גם אנחנו עוד לומדים אותם, אבל אני מצדי מבטיח לעשות הכול כדי שגם ההורים וגם השחקנים הצעירים בראשית דרכם יידעו מי זאת הפועל ת"א.

"ליבי על הקהל המדהים של הפועל, שצריך שוב ושוב לסבול בעלים שהורסים כל חלקה טובה במועדון הגדול הזה, ומכפישים את שמו.

"פרידה מקוממת ומעליבה כמו זו שאנחנו חווים וסובלים היום , ספק אם מתאימה אפילו לליגה למקומות עבודה. קיבלתם שחקן שרצה להגיע אליכם, שהקריב מעצמו. תחזירו אותו בריא ואחר כך נדבר. בוודאי אל תזרקו אותו, בסטנדרטים של המאפיה האיטלקית.

"אני מצפה גם מתקשורת הספורט הישראלית להיות ערה לכך, ולשמור על זכויותיהם של הכדורגלנים שמהם גם היא מתפרנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully