וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאור בוזגלו עקץ את ההנהלה, ארמנדו קופר ועומאר בראון יצאו לישראל

15.7.2020 / 0:24

אחרי שקיבל מההנהלה מכתב עם דרישה לקיצוץ בגלל נגיף הקורונה, בוזגלו עקץ: "בעקבות הקורונה (כוח עליון) אני נאלץ להפסיק את תשלומי המשכנתא". שני הפנמים יצאו לישראל, לקבוצה יש אפשרות שלא להחתימם

באדיבות "וסרמיליה"

בווידאו: אוהדי הפועל באר שבע חוגגים את הזכייה בגביע

ההודעה המפתיעה של בית"ר ירושלים לגבי אוראל דגני, יצרה מעין כדור שלג שלילי בהפועל תל אביב, כאשר שחקנים רבים, ביניהם מאור בוזגלו, אריק ינקו, רז כהן, מוטי ברשצקי ויואב ג'רפי קיבלו מכתבי קיצוץ מההנהלה וזו הודיעה להם שאם לא יחתמו על הקיצוץ, החוזים שלהם מבוטלים בשל כוח עליון - נגיף הקורונה.

שחקני הפועל תל אביב מאור בוזגלו, עומרי אלטמן חוגגים. דני מרון
יעזבו את הפועל תל אביב? בוזגלו ואלטמן/דני מרון

אף אחד עדיין לא חתם על מסמך שכזה, אבל מאור בוזגלו, השחקן הכי בכיר מאלו שקיבלו מכתב מסוג זה עקץ את הנהלת האדומים בפוסט שהעלה לרשת החברתית. בוזגלו הגיב בציניות לטענות של "כוח עליון" עם פוסט בטוויטר שבו הוא תייג את בנק הפועלים וצייץ: "שלום, בעקבות נגיף הקורונה (כח עליון) אני נאלץ להפסיק את תשלומי המשכנתא. במידה ויהיה שינויים אשמח לדון באופציית החזרת התשלום".

ניר קלינגר כבר הבהיר להנהלה לפני כמה שבועות שהוא רואה בדגני ועומרי אלטמן את העוגן המרכזי בקבוצה גם בעונה הבאה, אבל לצערו גם אלטמן מסתכל סביב ומאוד לא אוהב את ההתרחשויות. לחלוץ שהצטיין העונה, יש סעיף שחרור בגובה 300 אלף יורו וסוכניו כבר מחפשים לו קבוצה בחו"ל. כך, בתוך זמן קצר, קלינגר עלול לאבד את אותם עוגנים עליהם דיבר.

שני השחקנים הפנמים שאמורים לחזק את הקבוצה, הקשר ארמנדו קופר והחלוץ עומאר בראון, המריאו לישראל. התנאים של השניים במועדון כבר מסוכמים, אך להפועל תל אביב, שעדיין נמצאת בחוסר ודאות כלכלית בנוגע לעונה הבאה, יש אפשרות שלא להחתימם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully