וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מימשה את סעיף השחרור של אוראל דגני, הפועל תל אביב דורשת את אור זהבי

13.7.2020 / 12:26

הירושלמים הודיעו שירכשו את הבלם בן ה-31 תמורת 400 אלף דולר אך טרם סיכמו עימו. גם שמותיהם של חנן ממן ושלום אדרי הוזכרו כחלק מטרייד אפשרי. גורם בבית"ר: "לא נשלם לו את הסכומים שהרוויח בעידן טרום הקורונה"

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים בית וגן/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: אוהדי בית"ר מוחים נגד רוני לוי והשחקנים

חיזוק מפתיע מאוד לבית"ר ירושלים? הקבוצה שלחה היום (שני) מכתב להפועל תל אביב שבו היא הודיעה כי היא מממשת את האופציה בחוזה של אוראל דגני ותרכוש את הבלם תמורת כ-400,000 דולר. עם זאת, אף אחד מאנשי בית"ר עדיין לא דיבר עם השחקן עצמו שצריך לתת אור ירוק למעבר שכזה.

הפועל תל אביב הודיעה שבית"ר מימשה את האופציה, אבל בקבוצה מסבירים כי במסגרת השיחות המועדונים עלתה אפשרות לטרייד של העברת שחקנים במקום כסף. במסגרת טרייד שכזה, האדומים דרשו את הקשר חנן ממן והבלם אור זהבי, כאשר גם שמו של שלום אדרי הוזכר. זאת בתנאי שבית"ר תממן חלק משכרם לעונה הבאה.

אדם קידן, סוכנו של אוראל דגני הופתע מההודעה של בית"ר, שבכלל לא פנתה לשחקן: "הופתענו לחלוטין מהפרסום ומבחינתנו אוראל שחקן של הפועל תל אביב, יש לו חוזה מחייב וכל עסקה שתיסגר בין המועדונים תצטרך לקבל את אישורו של השחקן והסוכנות".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב מול שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
ישחקו יחד בעונה הבאה? דגני ואזולאי/לילך וייס רוזנברג

גורם בבית"ר התייחס להודעה הזו ואמר: "לא סיכמנו עם השחקן וסוכנו, לא נשלם את הסכומים עליהם היה חתום בטרום עידן הקורונה". שכרו של דגני בהפועל תל אביב בשנתיים הבאות הוא כ-220 אלף דולר בעונה.

מדובר במהלך מפתיע מאוד של בית"ר, שהסכימה לשלם סכום כזה למרות חוסר הוודאות הכלכלי לגבי העונה הבאה. כזכור, הקבוצה עדיין לא שילמה להפועל באר שבע סכום של 3.25 מיליון שקל עבור מיכאל אוחנה, כאשר בבית"ר טוענים שהם מחכים לכסף שמגיע להם עבור גדי קינדה.

דגני בן ה-31 היה אחד השחקנים היציבים של הפועל תל אביב העונה. הוא רשם 27 הופעות בהרכב והוחלף רק פעמיים. דגני נחשב למנהיג ההגנה ולקפטן של האדומים ועזיבתו תהווה מכה קשר לניר קלינגר שביסס את ההגנה על דגני לצד רז שלמה הצעיר.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
צפוי להמשיך למרות מחאת הקהל. רוני לוי/דני מרון

ההגעה של 20 אוהדי בית"ר ירושלים אתמול לביתו של המאמן רוני לוי, הרתיחה את הבעלים משה חוגג. בניגוד לפעם הקודמת בה הגיעו האוהדים, אתמול הבעלים הרים טלפון מיידית למאמן וחיזק אותו, כהמשך לשיחה של שלוש וחצי שעות בין השניים ביום חמישי, בה ליבנו את המתיחות שליוותה אותם בשבועות האחרונים.

חוגג צפוי להודיע בימים הקרובים על הישארות המאמן לעונה נוספת ואתמול אף אמר לאנשי בית"ר כי "ההחלטה תהיה מקצועית, גם אלף מחאות לא ישנו את זה". העניין הוא שבשלב הזה בבית"ר ממתינים להחלטת משרד האוצר בנוגע לרשת הביטחון הכלכלית על מנת להבין כי בכלל ניתן יהיה להעמיד תקציב ולשחק כדורגל בשנה הבאה לפני שמקבלים החלטות.

בנוגע לשחקנים, על אף דבריו של משה חוגג כי לא יקצץ לשחקנים בשכר מעבר למה שסוכם, בבית"ר מבינים כי האופציה השנייה - להודיע לשחקנים כי הם לא בתכניות, אינה יעילה ועשויה לעלות למועדון הרבה יותר כסף אם הנושא יגיע לבוררות. יש לציין שמדובר על שחקנים כמו חנן ממן ודן איינבינדר, ששמותיהם נמצאים על הפרק כבר תקופה לא קצרה. אגב, השניים מודעים למתרחש ולוקחים בחשבון גם אפשרות שיתבקשו להתאמן בנפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully