וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מבקשת מבית"ר ערבויות לכסף עבור רכישת מיכאל אוחנה

11.7.2020 / 13:45

הקבוצה מבירת הנגב בלחץ מהעיכוב בתשלום על רכישת הקשר, ולמרות היחסים הטובים בין המועדונים העבירה לבית"ר מכתב התראה. גליאופילו האסלביינק יחתום, רוני לוי ייפגש עם חוגג ועשוי להישאר

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי מסכם את העונה של בית"ר

הפועל באר שבע עדיין ממתינה ל-3.25 מיליון השקלים שהיו צריכים להגיע מבית"ר ירושלים כבר לפני למעלה מחודש בעבור רכישת מיכאל אוחנה. למרות היחסים הטובים בין הצדדים, נראה כי בבירת הנגב לחוצים ובעקבות זאת גם שלחו לבית"ר מכתב התראה בעניין ודרשו כי בית"ר תיתן להם בטוחות לכסף מההקצבות שמגיעות לה.

בבית"ר שוב הדגישו כי ברגע שיועבר הכסף על גדי קינדה מקנזס סיטי, באר שבע תקבל את מלוא הסכום. יש לציין שזו לא ההתחייבות היחידה של בית"ר לבאר שבע: כבר בעוד שלושה שבועות, ב-1 באוגוסט, תצטרך בית"ר להעביר כ-1.5 מיליון שקל עבור רכישת 25 אחוז מכרטיסו של דוד קלטינס, במסגרת ההסכם בתחילת העונה.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
באר שבע בלחץ. משה חוגג במרכז/ברני ארדוב

בתחילת השבוע אמור להיפגש הבעלים משה חוגג עם אלי אוחנה, יוסי בניון ומוני ברוש כדי לקבל החלטות בנוגע לעונה הבאה. בשל חוסר הוודאות בכל הנוגע לתקציב ולהכנסות, בבית"ר יתקדמו בצעדים קטנים ויחכו לתשובות בנוגע לרשת הביטחון מהמדינה. אולם במקביל נושאים דחופים, כמו סוגיית המאמן. בשלב זה נראה כי חוגג יערוך שיחה נוספת גם עם רוני לוי על מנת להבין אם השניים יוכלו לעבוד בשיתוף פעולה ובאווירה טובה בעונה הבאה. אם הפגישה תעבור בצורה טובה, הסיכויים של לוי להמשיך יהיו גבוהים. חוגג מודע לכך שאם לא יגיע להסכמות עם לוי והסוגייה תיגרר לבוררות, הוא ייאלץ לו קרוב לשני מיליון שקל.

במקביל, ישנה התקדמות גם בבניית הסגל. החלוץ ההולנדי גליאופילו האסלביינק, בן דודו של נייג'ל האסלביינק מהפועל באר שבע, עשוי לנחות בישראל בקרוב על מנת לעבור התרשמות ולחתום בקבוצה לעונה הבאה. האסלביינק בן ה-20 שיחק בעונה החולפת באריס לימאסול הקפריסאית.

בבית"ר כבר אירגנו את כל מה שצריך מסביב והשחקן ייכנס לבידוד של שבועיים מיד עם נחיתתו. עלותו של האסלביינק היא כ-60 אלף יורו בלבד, מה שממחיש שבשלב הזה בית"ר לא תיכנס להרפתקאות כלכליות שלא תוכל לעמוד בהן. בבית"ר מאמינים כי אנטואן קונטה יימכר עד סוף החודש בסכום של לפחות 500 אלף יורו ומקווים שגם פרדי פלומן ימצא קבוצה אחרת. על ליוואי גרסיה אין כרגע הצעות בסכומים שבית"ר דורשת, אך במועדון סבלניים לגביו ולא יתפשרו על פחות משלושה מיליון יורו תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully