וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "לא אהבתי את המסרים של רוני לוי לתקשורת, נחליט בקרוב אם הוא ימשיך"

הבעלים של בית"ר ירושלים סיכם עונה ודיבר על עתיד המאמן: "הוא אחד הטובים בישראל. לא מוכן לתת לאף אחד לזלזל באוהדים שלי. יש לדעתי אנרגיה לא טובה בעקבות ההתבטאויות של רוני לוי". על הקהל: "לא מכניס חצי ממכבי תל אביב ומכבי חיפה"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

העונה בליגת העל הסתיימה וזה הזמן לסיכומים. בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, התראיין היום לכלי התקשורת והתייחס לעונה המורכבת שעברה על הקבוצה: "זאת עונה שנזכור. אין שום ספק שהיו לי ציפיות שניראה אחרת, אבל בשורה התחתונה אמרתי למנויים שאם לא נגיע לאירופה אחזיר להם 30% מהכסף ועמדנו במטרה. לגבי אליפות וגביע, זה משהו שכולם רוצים, אליפות רק קבוצה אחת לוקחת. רציתי להתמודד על התואר ולא להיות בפור של 30, זה מאכזב".

הבעלים דיבר על הנקודות הפחות טובות: "אני מאוכזב מחוסר היציבות שלנו העונה, לא הצלחנו לשמור על הרמה פרט לכמה משחקים. ב-11 המשחקים האחרונים נראינו רע וגם הפסדנו לקבוצה מהליגה השנייה. אני מסכים שאני קשה לפעמים, קיבלתי על זה ביקורת ובצדק, העונה איכזבה אך היא לא כישלון, כל בעלים אחר לקח לו הרבה יותר זמן ממני להגיע למקום השלישי. אנחנו בתקופה קצרה בנינו שלד מעולה לעונה הבאה ועם כמה חיזוקים שנעשה תהיה לנו קבוצה חזקה יותר"

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
הרבה ביקורת על רוני לוי. משה חוגג עם יוסי בניון/ברני ארדוב

על רוני לוי אמר חוגג: "לגבי רוני לוי, בסיום המשחק נגד מכבי חיפה נכנסתי לחדר ההלבשה ושהזכרתי את שמו של רוני לוי ראיתי את כל הפרצופים והאהבה שהוא מקבל מהשחקנים וזה ריגש אותי. אי אפשר לעצום עיניים כשרואים דבר כזה. רוני הוא מאמן קשה שדורש המון והשחקנים מעריכים ומכבדים אותו. תמיד אמרתי שהוא מאמן מצוין".

"את הטענות שלי כלפי רוני ואמרתי לו בשיחה שנערכה אתמול. הטענה היא בעיקר במסרים שלו לאוהדים דרך התקשורת. ביטויים כמו "זה מקסימום שאפשר להוציא מהקבוצה" ודברים נוספים זה משהו שמאוד לא אהבתי. הוא הסכים איתי. גם הוא לוקח קשה את זה. זה היה הקושי שלי מול רוני. היו גם משחקים שהיה קשה מאוד לראות. הובהר לי שזה תהליך שלוקח זמן ואני מאמין שזה נכון".

הבעלים המשיך לדבר על המאמן: "מקצועית אין לי שום בעיה עם רוני לוי. תמיד יהיו תקופות לא טובות. הרגשתי שהמסרים של רוני חסרי כבוד כלפיי וכלפי האוהדים. רוני קיבל את דבריי. לרוני לוי יש חוזה. אם הוא ימשיך או לא זו החלטה שנקבל בימים הקרובים ביחד עם יוסי ואלי. צריך לראות בכלל אם יש ליגה או לא, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה בריאותית. יש פה קשיים בקבלת ההחלטה, היא לא התקבלה עדיין".

"הקשר שלי עם רוני לוי מכבד ואני מלא כבוד והערכה אליו. הוא מקבל תמיכה גורפת מכל השחקנים בלי יוצא מן הכלל וכולם חושבים שהוא צריך להמשיך. לא מוכן לתת לאף אחד לזלזל באוהדים שלי, לא מוכן שזה יקרה. היעד שלי הוא כדורגל מהנה לעונה הבאה, אם נגיע למקום גבוה ואני לא אהנה מהכדורגל אני לא רוצה את זה. הדרך הופכת להיות יעד. עובדתית היו כמה משחקים של כדורגל מצוין. נגד באר שבע בטרנר נהניתי מאוד מהמשחק, היה כדורגל מדהים וניצחנו רק 0:1. היה צריך להיות 7. אבל אני רוצה פחות נפילות. יש אנרגיה לדעתי לא טובה בעקבות ההתבטאיות האלה של רוני ש"שנה שעברה כמעט ירדנו ליגה" ו"סגל בינוני" ו"מעבר למצופה".

"אני לא יכול להמשיך עוד עונה באנרגיה הזאת. מי יהיה? יכול להיות שזה יהיה רוני לוי, זו אופציה, אבל יכול להיות שגם לא, אני צריך לישון על זה כמה ימים. אם רוני לוי לא יהיה אני אביא מאמן רק שאני ארגיש שהוא לא פחות טוב. אני בבית"ר לשנים. תמיד תסתכלו על מעשים, אתם יכולים לראות כמה אני משקיע בתשתיות".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא אהבתי את המסרים שרוני לוי העביר דרך התקשורת"/ברני ארדוב

המאמן גם שיבח את רוני לוי ואמר: "אני לא יודע לומר אם יש מאמן טוב יותר מרוני לוי. הוא אחד המאמנים הטובים ביותר בישראל. אני מאמין שאם הוא לא ימשיך הוא יתנהג כמו ג'נטלמן ולא נצא למלחמה. זה לא מוסרי להתעלם מהקורונה. לא אקבל את ההחלטה על שיקול כלכלי אלה איזה מאמן יכול להוביל אותנו להישגים".

על בניון: "אני מאוד מעריך את יוסי בניון, אני חושב שהוא איש מיוחד ועשה משהו מאוד ערכי מבחינתי, כל עוד אני בבית"ר יוסי ימשיך אם הוא רוצה".

חוגג נשאל אם יוסי בניון ימשיך במידה שיוחלט לסיים את ההתקשרות עם רוני לוי ואמר: "כן, חד משמעית כן".

על חוסר היציבות בגזרת המאמנים: "בית"ר ירושלים מקום שביעי או עשירי בעולם בהחלפת מאמנים. זה מראה על ד.נ.א של חוסר יציבות במועדון ואני לא אוהב את זה. אורך הקדנציה של מאמן בבית"ר ירושלים היא 20 משחקים ואני לא אוהב את זה. אני לא יכול לתת לגחמות של הקהל שלנו לנהל את המועדון ויש לי הרבה כבוד לקהל שלנו, הם הלקוחות שלנו. בסופו של יום אי אפשר לתת לקהל לקבוע מי יהיה המאמן ומי יהיו השחקנים. זה לא יכול להתנהל ככה, גם עם הקהל יכעס אני אעמוד מאחורי ההחלטות במאה אחוז בדיוק כמו שעשיתי עם עלי מוחמד, ההחלטה תהיה לגופו של עניין ולא פופוליסטית או לרצות קהל".

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
"הקהל מצפה שנתחרה ראש בראש, אבל לא מכניס חצי ממה שמכניס הקהל של מכבי חיפה ומכבי תל אביב"/דני מרון

חוגג הוסיף לקראת העונה הבאה: "בית"ר ירושלים מכניסה מהקהל שלה בשנה 20 מיליון שקלים. מכבי חיפה 45 מיליון שקלים מהקהל לפי מה שאנחנו יודעים מהבקרה. מכבי תל אביב סכום גבוה יותר. אני כדי להגיע לתקציב של 120 מיליון שקל אני אצטרך לשים 30 מיליון שקלים יותר מגולדהאר כי הקהל שלו מכניס יותר כסף. הקהל של בית"ר לא מכניס את הכסף. אסור להכליל את הקהל של בית"ר, יש חלק גדול יוצא מן הכלל אך לצערי הוא יותר קטן בהגעה למגרשים, השלישי בגודלו בארץ".

"הקהל מצפה שנתחרה ראש בראש, אבל לא מכניס חצי ממה שמכניס הקהל של מכבי חיפה ומכבי תל אביב. בליגה שלנו אפשר להתמודד מול מכבי תל אביב גם עם תקציב נמוך יותר. שחקנים שמקבלים יותר כסף לא מבקיעים יותר גולים".

שי קונסטנטין, עידן ורד, אלירן עטר שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בונה על אלירן עטר ועידן ורד לעונה הבאה/ברני ארדוב

"אלי טביב זלזל, אמר שהחלפתי מכשירים ופרקטים. בשקט בשקט אנחנו עושים עבודה יוצאת דופן באיתור כישרונות והבאתן לקבוצות הצעירות של המועדון. זו דרך להתמודד עם בעלים עשירים יותר. יוסי מזרחי המאמן הכי בכיר בליגה לנוער, תעקבו אחרי נערים ב' שלנו יש שם קבוצה אדירה עם כישרונות יוצאי דופן. בקישור יש עודף שחקנים ולא יקרה כלום אם אחד או שניים יעזבו. אני רוצה לשנות את הכישלון ההיסטורי של בית"ר באירופה וזה מתחיל דרך הגנה. כמות השערים שחטפנו העונה זה לא מקובל, חייבים לחזק את החלק האחורי. אי אפשר שתהיה הפקרות".

"אלירן עטר חוזר אלינו, מיכאל אוחנה חוזר מפציעה, מוחמד ועידן ורד כאן, יש פה חתיכת התקפה וקישור וזה השלד שנבנה עליו. אנחנו במו"מ של צירוף מספר שחקנים ומשוכנעים שבית"ר תהיה חזקה יותר בעונה הבאה".

לגבי רשת הביטחון מהאוצר אמר חוגג: "בשבוע הבא אנחנו אמורים לקבל תשובות. אני יכול לומר לכם חד משמעית שללא סיוע מהמדינה הליגה לא תיפתח ולא יהיה כאן כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully