וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה מתוחה בבית"ר: "מזל שאין קהל. אנשים חייבים להתעורר"

18.6.2020 / 6:56

אחרי המשחק מול הפועל חיפה נערכה שיחה מתוחה בין הנהלת המועדון והצוות המקצועי. משה חוגג היה עצבני: "איך לא מנצחים משחק כזה?" במועדון מתנחמים: "מזל שאין קהל במשחקים האלה"

פלייר חיים סילבס אחרי ה-1:1 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

בית"ר ירושלים עדיין מחפשת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. שער השיוויון של הפועל חיפה אתמול (רביעי) שכפה 1:1 מאכזב בטדי, גרר המון עצבים כאשר בסיום המשחק התכנסו בחדר המאמנים משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש יחד עם יוסי בניון, רוני לוי וחיים שאבו לשיחה שלפניה ואחריה חוגג נראה עצבני. שחקנים בקבוצה סיפרו כי שמעו את הבעלים מרים את קולו אולי בפעם הראשונה ואף אומר במסדרון: "איך לא מנצחים משחק כזה?" גורם במועדון הוסיף: "מזל של כולנו שאין קהל במשחקים האלה, אנשים כאן חייבים להתעורר".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם אלי אוחנה. דני מרון
הרים את הקול בפעם הראשונה. חוגג עם אוחנה אתמול/דני מרון

למעשה, ברקע של השיחה אתמול בסיום נמצא תמיד המתח בין רוני לוי לבעלים משה חוגג, שיוביל לפרידה בין הצדדים בסיום העונה. אפשר היה לשמוע זאת גם בדבריו של המאמן אתמול, כאשר הפער בין איך שהוא מעריך את הסגל הנוכחי לבין ציפיות הבעלים הוא עצום. גורם בבית"ר אף הוסיף בסיום: "הבעיה היא שכל האווירה כאן היא ברצפה, גם אם היינו מנצחים. מאז הביזיון מול הפועל תל אביב שום ניצחון כבר לא יעשה טוב, רק לסיים את העונה".

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי עם ליוואי גרסיה. לילך וייס רוזנברג
לא חף מביקורת. ליוואי גרסיה/לילך וייס רוזנברג

בבית"ר נשמעה ביקורת על הזרים, בעיקר על ליוואי גרסיה ועלי מוחמד, עליהם שילמה הקבוצה לא מעט כסף. גורם במועדון אמר: "מי שחושב שגרסיה זה שחקן שיכול להוביל את בית"ר טועה, הוא לא מחוייב לעצמו, הסכומים שמדברים עליהם בהקשר שלו הזויים". גרסיה איבד אתמול את מקומו בהרכב ללירן רוטמן. רוני לוי הרבה להעיר לעלי מוחמד לאורך המשחק ובהפסקה ובבית"ר עשויים לקחת שחקנים לשיחות אישיות, ואף הוסיפו: "לפעמים צריך קצת מזל, וגם את זה אין לנו, קיבלנו גול שפגע בשני שחקנים בדרך, כנראה שהתקופה הזאת פשוט צריכה לעבור".

במחזור הבא תתארח בית"ר אצל הפועל באר שבע באשדוד במשחק מפתח בקרב על המקום השלישי. עידן ורד ופרדי פלומן המוצהבים ייעדרו. באר שבע במינוס חמש נקודות מבית"ר אך עם משחק חסר, תפגוש בשבת את מכבי חיפה ובבית"ר מקווים כי העייפות תשחק תפקיד אצל שחקניו של אבוקסיס. בית"ר אמורה להעביר לבאר שבע בימים הקרובים את התשלום בסך 3.25 מיליון עבור מיכאל אוחנה, כאשר 1.5 מיליון ש"ח נוספים יועברו באוגוסט עבור דוד קלטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully