וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אם מישהו חושב שאפשר להוציא מהקבוצה יותר - זכותו"

17.6.2020 / 22:28

מאמן בית"ר ירושלים מתוסכל מכך שקבוצתו שוב לא ניצחה בפלייאוף העליון אך טוען: "אני מרוצה מהכדורגל שלנו, הקבוצה מוציאה מעצמה את מה שהיא מסוגלת". ורד: "אנחנו פשוט צריכים להיראות טוב. אם לא נעשה את זה, כנראה שאנחנו לא שווים את זה"

פלייר חיים סילבס אחרי ה-1:1 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס בסיום משחקה של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים

שוב אכזבה בבית"ר ירושלים לאחר ששחקניה סיימו הערב (רביעי) ב-1:1 מול הפועל חיפה וחתמו משחק חמישי בפלייאוף העליון ללא ניצחון. הקבוצה של רוני לוי הגיעה להזדמנויות והצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-37 לאחר פנדל מדויק של אנז' פרדי פלומן, אך באמצע המחצית השנייה החלה לסגת לאחור ונענשה כשבעיטה של אלמוג בוזגלו הוסטה על ידי ורדאסקה שכבש גול עצמי (79).

המארחת התעוררה לקראת הסיום והגיעה לכמה הזדמנויות טובות, כולל מספרת של חנן ממן שנהדפה על ידי יסמין בוריץ' המצויין למשקוף, אך בסיום כאמור, בית"ר ירושלים נותרה ללא ניצחון בפלייאוף העליון. בהפועל חיפה גידי קאניוק ערך את משחקו האחרון לפני שייצא לאפיזודה נוספת בחו"ל במועדון מאסיה שזהותו עדיין לא פורסמה.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי היה מאוכזב מהתוצאה: "אכזה גדולה. משחקים מהסוג הזה אנחנו צריכים להכריע. היו לנו הזדמנויות לעשות את ה-0:2 אבל גם על ה-0:1 היינו צריכים לדעת לשמור. אני בהחלט מרוצה מהכדורגל של בית"ר ירושלים. יש במהלך עונה תקופות יותר טובות, ופחות טובות. אנחנו במקום שלישי מבחינת כיבוש שערים בליגה. הקבוצה בהחלט מוציאה מעצמה את מה שהיא מסוגלת, אולי מישהו מהפרשנים חושבים שאפשר להוציא יותר - זכותו" .

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
"משחקים מהסוג הזה אנחנו צריכים להכריע". רוני לוי/דני מרון

על המשחק מול הפועל באר שבע בשלישי: "באר שבע קבוצה איכותית, מאוד טקטית. אנחנו יודעים שהקרב על אירופה יהיה עד המחזור האחרון. כל משחק בפני עצמו, כל יריב מושך אותך למקום אחר. כל משחק הוא שונה. אנחנו רוצים להיות טובים יותר ולהציג כדורגל טוב יותר תמיד".

עידן ורד: "זו תקופה שדברים הולכים בה קצת קשה. עד הדקה ה-70 היינו עדיפים. בשער שלהם הכדור פגע בשני שחקני הגנה ונכנס. כלום לא הולך, אבל צריך לבוא מול באר שבע ולהרים את עצמנו. אני לא רוצה להשתמש בתירוצים של הפגרה והעומס, כל המועדונים סובלים מזה. אנחנו פשוט צריכים להיראות טוב. אם לא נעשה את זה, אז כנראה שאנחנו לא שווים את זה - אין משהו אחר. דווקא עכשיו כשלא הולך, פה אנחנו נמדדים. אני סומך על כולם שיהיו מוכנים ליום שלישי".

חיים סילבס: "אני ממש גאה בשחקנים. כל המאמנים מדברים איתכם על הלו"ז, אבל אתם רואים את הנפילות האלה לכמה דקות. זה לא פשוט, אני ממש גאה בהם. היה משחק שקול לחלוטין, לא נפלנו מבית"ר במשחק הזה. התוצאה משקפת. לאור הפיגור זו תוצאה טובה ואנחנו ממשיכים - אנחנו נותנים פלייאוף נהדר. אנחנו מחפשים לשחק כדורגל טוב מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. אני אוהב את הקבוצה הזאת, אני חושב שאנחנו משתחררים בפלייאוף הזה ונראים טוב גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס. דני מרון
גאה בשחקנים. חיים סילבס/דני מרון

על גידי קאניוק שערך את משחקו האחרון בקבוצה: "קיבלנו את זה שהוא צריך לצאת מוקדם יותר ליעד הבא שלו. יואב אישר לו וזה לא מובן מאליו. לא בטוח שאני הייתי מאשר. גידי היה חלק משמעותי בהשגת המטרות שלנו העונה. מאחלים לו בהצלחה, ומאמין שהאחרים יתפסו את המקום שהוא השאיר". על חוזהו לעונה הבאה: "גם יואב וגם אני מבינים שהדרך שלנו צריכה להמשיך. מה שחשוב לי זה לסיים את העונה הזאת, ושיהיה לי הרבה בסיס וכוח להמשיך לעונה הבאה".

גידי קאניוק: "הקבוצה בה אני חותם לא מעוניינת שיתפרסם שמה. מבטיח שכשיגיע הזמן, כולם ידעו. היה מוזר היום לשחק את המשחק האחרון. אני שמח על התקופה שלי בהפועל חיפה, השגנו המון דברים, אני מאושר. הרבה אנשים אומרים שכביכול לא הצלחתי בפעם הקודמת שיצאתי לאירופה (אוזבקיסטן), אני פשוט לא הרגשתי שמח שם והחלטתי שאני הולך על שינוי בכל מחיר, וזו הסיבה שחזרתי אז לארץ. תמיד רציתי לחוות דברים חדשים, נכון שגם השיקול הכלכלי שיחק תפקיד. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שנתן לי פה גב, ליואב, לחיים ולכל השחקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully