וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת אוראל דגני מוקפאת, הפועל תל אביב מאיימת בביטול חוזים

14.7.2020 / 12:41

דגני מחכה להצעות מחו"ל, בבית"ר ירושלים מבהירים ש"לא נתחנן אליו", במתחם חודורוב האדמה מבעבעת בעקבות מכתב של ההנהלה ובבית וגן שחקנים מגיבים בציניות. בינתיים נראה שחוץ מהפועל תל אביב שרוצה להיפטר מחוזהו של הבלם, אף אחד לא ממהר לסגור את העסקה

באדיבות "וסרמיליה"

בווידאו: הפועל באר שבע חוגגת זכייה בגביע

בבית"ר ירושלים ממתינים להחלטה של אוראל דגני, האם הוא רוצה לקדם את המו"מ ולהצטרף למועדון. הקבוצה מהבירה מוכנה להציע לבלם חוזה לשנתיים בסכום של כ-140-160 אלף דולר לעונה, או לחילופין חוזה לשלוש שנים בסכומים מעט נמוכים יותר. דגני משתכר בהפועל תל אביב 200 אלף דולר לעונה, רוצה להרוויח יותר ולכן כרגע הוא וסוכניו מכוונים לחו"ל. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "יש לו חוזה ביד בהפועל תל אביב, הוא סבלני. נמתין להצעות ברמה שלו".

דגני עצמו כעס על ההמולה הבלתי צפויה בזמן שהוא בחופשה ומבחינתו הפועל תל אביב עשתה סוג של תרגיל. האדומים מעכבים לבלם את משכורת יוני שמגיעה לו ומבחינתו הפרסומים אתמול הם עוד חלק בניסיון של ההנהלה לדחוף אותו החוצה בצורה מכוערת.

אוראל דגני הפועל תל אביב. דני מרון
כעס מאוד על ההמולה. דגני/דני מרון

הפועל תל אביב אמנם פרסמה אתמול שבית"ר ירושלים הודיעה לה שהיא מתכוונת לעמוד בסעיף השחרור של דגני (400 אלף דולר), אבל ישנה אפשרות שבין הקבוצות יתבצע טרייד ולא יועברו כספים. האדומים רוצים את הבלם אור זהבי ושחקן נוסף שבית"ר אמורה להשתתף בשכרו, אך הסיכויים שחנן ממן או דן איינבינדר יגיעו למתחם חודורוב קלושים.

שחקנים ששמם הוזכר בהקשר של טרייד, אמרו בציניות: "טוב שעדכנו אותנו שמציעים אותנו בטרייד". עוד הוסיפו: "שיבדקו קודם מי מוכן לעבור לקבוצה אחרת". בבירה השיבו בשלילה לבקשת האחים ניסנוב לקבל את לירן רוטמן.

נכון לרגע זה, העסקה נעצרה. בית"ר לא מתכוונת לשלם לדגני שכר של 200 אלף דולר או יותר והשחקן עצמו החליט להמתין בתקופה הקרובה להצעות מחו"ל. בבירה הבהירו אתמול: "סגרנו את מה שצריך עם הפועל תל אביב. לא נתחנן אל דגני. נמתין קצת ואם הוא לא ירצה נמשיך הלאה לאופציות אחרות". אם העסקה לא תצא לפועל, הצוות המקצועי יחפש שחקן זר לעמדה זאת.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
מאבד את העוגנים שלו. קלננגר/דני מרון

אם בבית"ר ירושלים השחקנים שהוזכרו כמועמדים לטרייד הגיבו בציניות, בהפועל תל אביב האדמה מבעבעת. שחקנים רבים, ביניהם מאור בוזגלו, אריק ינקו, רז כהן, מוטי ברשצקי ויואב ג'רפי קיבלו מכתבי קיצוץ מההנהלה וזו הודיעה להם שאם לא יחתמו על הקיצוץ, החוזים שלהם מבוטלים בשל כוח עליון - נגיף הקורונה. למרות שהם לא חתמו, השחקנים מתכוונים להתייצב לפתיחת האימונים. אגב, אם ינקו וג'רפי אכן יעזבו, הפועל תל אביב תנסה להחתים את ארנסטס שטקוס.

אף אחד לא מופתע מכך שהפועל תל אביב עומדת בפתח תקופה של חוסר שקט בצל התפרצות נגיף הקורונה, שגררה משבר כלכלי, שגורר איתו שיחות על קיצוץ. השחקנים אף התארגנו כדי לשכור עו"ד שייצג אותם בשיחות, אבל לפצצת דגני-בית"ר שהוטלה אתמול אף אחד לא היה מוכן. ההודעה בנוגע לדגני יצרה המולה גדולה בין השחקנים שנמצאים בחופשות והפכה מיד לשיחת היום ביניהם. היום ההמולה הפכה לסערה גדולה בעקבות המכתב שקיבלו השחקנים.

ניר קלינגר כבר הבהיר להנהלה לפני כמה שבועות שהוא רואה בדגני ועומרי אלטמן את העוגן המרכזי בקבוצה גם בעונה הבאה, אבל לצערו גם אלטמן מסתכל סביב ומאוד לא אוהב את ההתרחשויות. לחלוץ שהצטיין העונה, יש סעיף שחרור בגובה 300 אלף יורו וסוכניו כבר מחפשים לו קבוצה בחו"ל. כך, בתוך זמן קצר, קלינגר עלול לאבד את אותם עוגנים עליהם דיבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully