וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל כבד בהולנד: המדליסטית האולימפית ואלופת העולם מתה בגיל 27

המחליקה על הקרח, לארה ואן ראובן, לקתה במחלה אוטואימונית ומתה אחרי שבועיים בבית החולים. מאמן הנבחרת: "כולנו בהלם"

מתוך יוטיוב

אבל כבד בספורט ההולנדי. המחליקה על הקרח, לארה ואן ראובן, מתה ביום שישי בבית החולים כשהיא בת 27 בלבד. ואן ראובן אושפזה בבית החולים ב-25 ביוני אחרי שחשה לא טוב במהלך מחנה אימון בפירנאים הצרפתיים ובבית החולים התברר שהיא סובלת ממחלה אוטואימונית.

מצבה של ואן ראובן לא התייצב ואחרי כמה ימים החמיר במהירות. היא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ והוכנסה על ידי הרופאים לתרדמת לצורך המשך הטיפול. ההולנדית הצעירה עברה כמה ניתוחים, אבל מצבה לא השתפר וביום שישי היא מתה בבית החולים בצרפת.

ואן ראובן זכתה במדליית ארד באולימפיאדת החורף 2018 כשהייתה חלק מנבחרת השליחות של הולנד למרחק של 3,000 מטר. בשנה שעברה היא הגיעה לשיאה כשזכתה במדליית זהב באליפות העולם בהחלקה מהירה למרחק 500 מטר - ההולנדית הראשונה שזוכה במדליית זהב בהחלקה מהירה על הקרח במקצוע אישי ולא קבוצתי. בין שלל המדליות של ואן ראובן היו גם אחת נוספת מכסף באליפות העולם ו-5 מוזהבות באליפויות אירופה.

לארה ואן ראובן, מחליקה על הקרח הולנדית. GettyImages
המחליקה ההולנדית הראשונה שזכתה במדליית זהב באליפות העולם במקצוע אישי. ואן ראובן/GettyImages

"קיבלנו חדשות נוראיות", אמר מאמן נבחרת הולנד, ירון אטור, "האובדן של לארה יורגש בכל עולם הספורט. הנבחרת בהלם. מאוד התגעגענו אליה בשבועיים האחרונים, אבל החדשות שקיבלנו היום הן פשוט סוריאליסטיות".

חברתה לנבחרת הולנד, סוזן שחלוטינג, ספדה לוואן ראובן: "פעם, רגע לפני הופעת הבכורה שלי באליפות אירופה במירוץ השליחות, ניגשת אליי ואמרת לי 'הכול יהיה בסדר'. אלו בדיוק המילים שאמרתי לך לפני שבועיים, אבל זה לא קרה. אני הולכת להתגעגע אלייך לאר, אני אוהבת אותך".

  • עוד באותו נושא:
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully