וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מקס גרצ'קין מתקרב לזוריה האוקראינית, השחקנים חתמו על הקיצוץ בשכרם

2.8.2020 / 15:30

אלי אוחנה אחרי החתימה על קיצוץ של 30 אחוז מהשכר: "צעד מבורך של השחקנים שנתנו כתף בתקופה לא פשוטה". עידן ורד, שלומי אזולאי ומקס גרצ'קין על הכוונת של קבוצות מאירופה, בבית"ר מבהירים: "אף שחקן משמעותי לא ישוחרר ללא תמורה". קונטה יצר קשר, והתנצל

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו היום (ראשון) למשרדי ההנהלה, על מנת לחתום על מתווה הקיצוץ שסוכם מולם שעומד על כ-30 אחוז. מדובר על 30 אחוז משכר הברוטו שלהם, מה שמהווה שינוי קטן להסכם הקודם, היות והם חתומים מתחילת משבר הקורונה על קיצוץ של 25 אחוז משכר הנטו. יו"ר המועדון, אלי אוחנה, אמר לאחר החתימה: "אנו רואים בחתימה הזאת צעד מבורך של השחקנים, שנתנו כתף בתקופה מאוד לא פשוטה לכדורגל ולמשק הישראלי. שחקני הקבוצה הוכיחו שוב עד כמה המועדון חשוב להם, וראוי שיקבלו את כל המחמאות על המהלך. במקביל אנו ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה מתוך תקווה לבנות קבוצה חזקה וטובה".

קפטן הקבוצה, עידן ורד, אמר לאחר החתימה: "מגיפת הקורונה הביאה איתה מציאות חדשה ועל פיה נכון להתנהל. אף אחד לא אוהב לקצץ בשכרו, אבל זה בשעה שמאות אלפי אזרחים נלחמים על לחמם והמצב הכלכלי פוגע בכל חלקה במשק הישראלי - נכון לנו השחקנים לבוא לקראת המועדון ובאמת להיכנס "תחת האלונקה"- הויתור הוא אישי של כל שחקן, לטובת הכלל במועדון. בתקווה שנדע ימים טובים יותר לכולם".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם יושב הראש אלי אוחנה. סוכנות ג'יני
"שחקני הקבוצה הוכיחו שוב עד כמה המועדון חשוב להם". אוחנה/סוכנות ג'יני
שחקני בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין, עלי מוחמד. דני מרון
תחנה חדשה? גרצ'קין/דני מרון

בבית"ר ירושלים לא מתרגשים מההתעניינות בשחקניה מעבר לים. אפואל ניקוסיה הקפריסאית בדקה בימים האחרונים את עלויותיו של עידן ורד והאם יוכל להשתחרר כדי לעבור אליה כשחקן חופשי. לוורד בן ה-31 יש חוזה לעונה נוספת בבית"ר ירושלים בסך 250 אלף דולר, אבל הוא כבר תקופה ארוכה מכוון ליציאה נוספת לחו"ל. כמו כן, על פי דיווחים בפולין שלומי אזולאי קרוב להצטרף לקרקוביה, מחזיקת הגביע הטרייה.

עם זאת, העובדה כי עבור אף אחד מהשחקנים לא הוצעו עד עתה דמי העברה גורמת למועדון להתייחס בביטול להצעות. גורם במועדון אמר אתמול: "זה נחמד שיש התעניינות בשחקנים שלנו, אך אף שחקן משמעותי לא ישוחרר ללא תמורה או תחליף, זה לא עובד כך, האחריות היא קודם כל כלפי המועדון". בבית"ר מדברים על ההתעניינות בעידן ורד, שלומי אזולאי ומקס גרצ'קין, ואף הוסיפו כי "גם על קונטה, פלומן וגארסיה יש הצעות דומות. זה לא יקרה, ללא תמורה לא נשחרר אלא אם יהיה מקרה חריג".

עם זאת, בית"ר במו"מ עם זוריה האוקראינית בנוגע לאפשרות העברתו של גרצ'קין המגן השמאלי, וישנה התקרבות בין הצדדים. האוקראינים רוצים לקבל את השחקן בהשאלה עם אופציית רכישה. אם העסקה תסוכם, אופציית הרכישה תעמוד על 300 אלף יורו, ואם היא תממש אותה, לבית"ר יהיו 10 אחוזים נוספים ממכירה עתידית של השחקן. הנושא יוכרע בימים הקרובים. יש לציין ש-40 אחוז מהכרטיס שייכים לשחקן ולמכבי תל אביב שממנה הגיע. בנוסף צריכה בית"ר לסכם על הגעתו של אורן ביטון, שיחליף את גרצ'קין.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: אפואל ניקוסיה רוצה את עידן ורד, שלומי אזולאי יעבור לקרקוביה?

לכתבה המלאה
אורי מגבו עם עידן ורד שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא עוזב כל כך מהר. ורד/ברני ארדוב
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
התעניינות זה נחמד. אזולאי/ברני ארדוב

אנטואן קונטה יצר קשר עם ראשי המועדון, התנצל וכעת יצטרך לארגן את הטפסים והפרוצדורות לטיסה, מה שעשוי לקחת עד עשרה ימים. פרדי פלומן אמור לנחות הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully