וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אפואל ניקוסיה רוצה את עידן ורד, שלומי אזולאי יעבור לקרקוביה?

1.8.2020 / 20:03

לקשר בן ה-31 יש חוזה לעוד עונה, אבל בבית"ר לא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה טובה מחו"ל. בפולין טוענים: אזולאי יצטרף למחזיקת הגביע

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

אפואל ניקוסיה לא מסתפקת בצירופו של בן שהר ומתעניינת בישראלים נוספים. אחד מהם הוא עידן ורד, קפטן בית"ר ירושלים, לגביו בדקה בימים האחרונים הקבוצה הקפריסאית את עלויותיו והאם יוכל להשתחרר כדי לעבור אליה כשחקן חופשי.

לוורד בן ה-31 יש חוזה לעונה נוספת בבית"ר ירושלים בסך 250 אלף דולר, וזה לפני קיצוץ של 25 אחוזים לו הסכים, אבל הוא כבר תקופה ארוכה מכוון ליציאה נוספת לחו"ל, אחרי ששיחק בכוכב האדום בלגרד הסרבית וגם באוטווה הקנדית.

אם ורד יקבל הצעה מחו"ל שנראית לו, בבית"ר לא יעמדו בדרכו. הקשר מבין שהקיץ הנוכחי מהווה ככל הנראה את ההזדמנות האחרונה מבחינתו לצאת לחו"ל, כך שאם המגעים יתקדמו, ישנו סיכוי משמעותי שיעשה את המעבר לאי השכן.

בקדנציה הנוכחית, שהיא השנייה שלו בבית"ר ירושלים מאז חזר לארץ ב-2016, כבש ורד 26 שערי ליגה והיה שותף העונה לזכייה בגביע הטוטו - עשור אחרי שהעניק לבית"ר את גביע הטוטו שהיה התואר האחרון שלה.

קשר הכוכב האדום, עידן ורד. הטוויטר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד, צילום מסך
רוצה לנסות שוב בחו"ל. עידן ורד במדי הכוכב האדום/צילום מסך, הטוויטר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד

מי שעוד עשוי לעזוב את בית"ר הוא שלומי אזולאי, שעל פי דיווחים בפולין קרוב להצטרף לקרקוביה, מחזיקת הגביע הטרייה. החלוץ בן ה-31, שכבש תשעה שערים ובישל עוד שישה בעונה החולפת, מיועד להחליף את רפאל לופס שעבר ללגיה ורשה.

לגבי כל הצעה שתגיע על שלומי אזולאי בית"ר תדרוש דמי העברה של לפחות 300 אלף יורו ונכון להיום לא הוגשה למועדון אף הצעה כספית עבורו. הצוות המקצועי בונה על אזולאי כחלוץ מוביל בעונה הקרובה.

עוד בוואלה!

צומת הדרכים של אוראל דגני: הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים?

לכתבה המלאה

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully