וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת הדרכים של אוראל דגני: הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים?

1.8.2020 / 15:00

הבלם יצטרך לקבל החלטה השבוע אם להישאר בחודורוב או לעלות לבירה. האדומים מציעים פחות כסף אך גם שחרור ללא תמורה לחו"ל ואולי אף חוזה לעונה שלישית בשכר נמוך יותר. בית"ר מציעה יותר כסף וגם דף נקי. עידו לוי וטל כחילה מועמדים להפועל תל אביב אם דגני לא יישאר

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

לאחר אחת העונות הטובות בקריירה שלו, אוראל דגני אמור להיות הקיץ משודרג מקצועית וכלכלית. אלא שבעידן הקורונה, עם הקיצוץ במשכורות והקושי לצאת לחו"ל, הבלם יהיה חייב לקבל החלטות בקרוב.

אם עד לפני מספר ימים הייתה ההצעה של בית"ר ירושלים על הפרק ומנגד ראשי הפועל תל אביב התנגדו להישארותו, בימים האחרונים נשמעים קולות אחרים אצל האדומים. בהנהלה מקבלים את רצונו של ניר קלינגר להשאירו, אך מוכנים לעשות זאת רק תמורת קיצוץ משכרו, ומתכוונים להוסיף אופציה של שחרור לחו"ל ללא תמורה אם וכאשר תגיע הצעה אטרקטיבית (הסעיף הנוכחי שלו עומד על 100 אלף יורו, עוד מימי הקורונה). יש לציין כי דגני אמור לקבל את ההשלמה לשכר חודש יוני וידרוש סעיפים מאוד ברורים לגבי קיצוצים ושינויים בעתיד, כאשר אופציה לחוזה לעונה שלישית בהפועל תל אביב גם נמצאת על הפרק.

אם דגני לא יישאר ויעדיף את בית"ר, המועמדים מבחינת הפועל תל אביב הם עידו לוי ששיחק בהפועל רעננה וטל כחילה שהיה בעונה החולפת באטרומיטוס היוונית.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
עכשיו הפועל תל אביב מוכנה להעניק לו גם שחרור ללא תמורה לחו"ל. אוראל דגני/ברני ארדוב

מבחינת בית"ר ירושלים, דגני נמצא בעדיפות ראשונה על פני כל בלם זר ובצוות המקצועי חושבים שהוא השחקן הנכון לשחק לצד דיוגו ורדאסקה. בבית"ר אישרו להפועל תל אביב כי יסכימו להעביר בתמורה את אור זהבי ושחקן נוסף אותו יבקשו האדומים, הכול כמובן בתנאי שיגיעו איתו להבנות. יחד עם זאת, בבית"ר לא יכולים לחכות יותר מדי וירצו תשובות בימים הקרובים, אחרת יקדמו משא ומתן עם אחד הזרים שנמצאים על הפרק. דגני עצמו יצטרך להכריע כדי לא לצאת בסופו של דבר קירח מכאן ומכאן, על אף החוזה המובטח בהפועל תל אביב. הצעות הקבוצות לשחקן נעות בין 150 ל-180 אלף דולר, פלוס מענקים.

לגבי התנאים הכספיים, ההצעה של בית"ר בשלב זה גבוהה מזאת של הפועל תל אביב במעט, אבל נראה שזה לא מה שיכריע עבור דגני, אלא יותר התחושה של המקום הנכון עבורו. מצד אחד הוא קפטן בהפועל תל אביב ומאוד מחובר לקהל, ומצד שני כבר שבע מכל המלחמות של ההנהלה מולו. בית"ר זה אמנם מעבר קיצוני עבורו, אבל מנגד גם דף חדש ונקי אחרי כל התלאות שעבר מול הנהלת הפועל תל אביב והחשש שיעבור זאת גם בעתיד. כאמור, בימים הקרובים יקבל דגני החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully