וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזפה מארוטה: "להביא את מסי לאינטר? יותר קל להזיז את הקתדרלה"

יו"ר אינטר התייחס לדיווחים על ההתעניינות בכוכב ברצלונה: "הוא שחקן נפלא, אבל כרגע זו סיאוטציה ממש אוטופית שהוא יבוא אלינו"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

בשבועות האחרונים התפרסמו בתקשורת האיטלקית דיווחים לפיהם אינטר מתכוונת לנצל את שהייתו של חורחה מסי במילאנו כדי להחתים את בנו ליאו מסי בקיץ הבא, אז הוא יהפוך עשוי להפוך להיות שחקן חופשי. לפי הדיווחים הבעלים האסייתים של הקבוצה מאמינים שבכוחם לפתות את הארגנטינאי, אבל ג'וזפה מארוטה היו"ר של הקבוצה נשמע יותר פסימי לגבי האפשרות הזו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
באינטר רק מפנטזים בינתיים להביא אותו. מסי/GettyImages

"יהיה יותר קל להעביר את ה"דומו" (קתדרלה) מאשר להביא את מסי לאינטר", אמר מארוטה ל"סקיי איטליה", אנחנו מדברים על סמל, שחקן נפלא וזו תהיה אוטופיה להביא אותו. כרגע אני חושב איך לשמור על כל השחקנים שגרמו לי להרבה סיפוק ונתנו את כל מה שיש להם. בסוף העונה נעשה הערכה מחדש ונראה".

מארוטה הוסיף: "הכדורגל שלנו (באיטליה) צריך לעלות רמה. אף קבוצה איטלקית לא מסוגלת לעשות עסקה כזו, אלא אם כן היא מקבלת תמיכה אדירה מהבעלים שלה. אסור לשכוח שאנחנו חייבים לכבד את חוקי הפייר פליי. סונינג (הבעלים) כבר השקיעו הרבה מיליונים במועדון, אנחנו צריכים שתהיה המשכיות וראייה לטווח ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully