וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאלדו: "אי אפשר להאשים את ארתור במצב. האחריות היא על מאמן ברצלונה"

אקס בארסה מגונן על בן ארצו ש"מחרים את הקבוצה", טוען שהקדנציה של סטיין מתקרבת לקיצה, ומסכים עם מסי לגבי החולשה של הסגל

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

ריבאלדו, אקס ברצלונה ומרואיין מבוקש על ידי התקשורת הקטלאנית, מאשים את הקבוצה בסיטואציה החריגה עם ארתור. כזכור, הקשר הברזילאי הודיע לברצלונה שהוא מתכוון להישאר במולדתו ולא להתייצב לאימונים לקראת חידוש ליגת האלופות. ארתור, שישחק בעונה הבאה ביובנטוס, כועס על קיקה סטיין ופגוע מההתנהלות של ברצלונה, בה רצה להמשיך ואף הבהיר זאת מספר רב של פעמים.

לטענת ריבאלדו, ארתור נקלע לסיטואציה בלתי אפשרית. "אף אחד לא יכול להאשים אותו במה שקורה עכשיו", אמר. "ברור שהמאמנים וההנהלה החליטו שארתור לא צריך להיות חלק מהקבוצה, כי אחרי העסקה עם יובנטוס הוא עלול שלא לתת מעצמו 100 אחוז". ריבאלדו מסביר ש"אני בטוח שקיקה סטיין רצה שארתור יעמוד לרשותו, כי הוא אחד הקשרים הכי טובים שיש לו בסגל והוא היה יכול להועיל. אבל זו באמת סיטואציה בלתי אפשרית, ואני מבין את ארתור. אני גם קצת עצוב לראות איך הפרק הזה בקריירה שלו מסתיים. ברור שלא לזה הוא קיווה כשעזב את גרמיו".

ריבאלדו הוסיף שהוא תומך באמירות של ליאונל מסי לפיהן הקבוצה לא מספיקה חזקה כרגע. "אני מסכים איתו ב-100 אחוז. הסגל הזה לא איכותי מספיק. הם צריכים להתפלל שיעברו את נאפולי, לנסות לשכוח מהאכזבה בליגה, ורק אחר כך לחשוב מה יעשו בשוק ההעברות. תהיה להם הרבה עבודה".

כמו כן, רונאלדו התייחס לעתידו של קיקה סטיין בקבוצה. "ברור שהדחה מול נאפולי תסמן את סוף הקדנציה שלו. זה פשוט לא יכול להיות אחרת. העבודה שלו לא מספיק טובה, ורק הישג בליגת האלופות יכול לשנות את הרושם שהותיר בעונה הזו".

ארתור שחקן ברצלונה. GettyImages
אז מי אשם במצב? ארתור/GettyImages

עתידו של קיקה סטיין בברצלונה עדיין לא ברור, וגם השחקנים יודעים שבעונה הבאה ככל הנראה יהיה להם מאמן אחר. ארתורו וידאל ערך אתמול (שלישי) ריאיון עם אחת מתחנות הטלוויזיה הספרדיות, ובו רמז למה שעתיד להגיע.

אשר לסטיין, אמר: "בסוף העונה נצטרך להחליט על העתיד של ברצלונה, אם המאמן ימשיך ואם יביאו שחקנים נוספים. הדבר החשוב הוא לדעת להשתנות. זו החלטה חשובה מאוד, האם להמשיך עם המאמן והשחקנים, כי ברצלונה תמיד נלחמה על כל התארים. יש סיבה מדוע המועדון הזה הוא הטוב בעולם". הצ'יליאני נשאל גם על פיטוריו של ארנסטו ואלוורדה וטען כי היה מדובר ב"שינוי פתאומי מאוד".

וידאל דיבר גם על הקשיים של חברו הקרוב חאמס רודריגס בריאל מדריד תחת זינדין זידאן: "חאמס ואני אחים, יצרנו חברות יוצאת דופן בבאיירן מינכן. אנחנו מדברים כל הזמן. יש לו בעיות עם המאמן. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד וצריך להיות בהרכב, אני לא יודע למה לא נתנו לו הזדמנות העונה. אני מקווה שהוא ייקח החלטה נכונה בקיץ ויתחיל לשחק. מעריצי כדורגל אוהבים לראות שחקנים איכותיים וחאמס הוא אחד מהם. הוא צריך למצוא מקום בו יהנה מכדורגל".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 29.7: ברצלונה חוזרת לאופציית מתיה דה שיליו, בורחה מיוראל קרוב ללאציו

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ארתורו וידאל עם המאמן קיקה סטיין. GettyImages
לא בשקט. וידאל וסטיין/GettyImages

לפי "מונדו דפורטיבו", לואיס סוארס מחזיק במספר הצעות מה-MLS, בין היתר ממיאמי של דייויד בקהאם. "הוא לא רוצה לעזוב, אבל יש הרבה מחזרות אחריו", נכתב על החלוץ בן ה-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully