וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדאגה העיקרית של באיירן מינכן: פיני זהבי": מדוע בגרמניה תוקפים את הסוכן הישראלי?

בתקשורת המקומית טוענים שהבווארים זועמים על זהבי, "ולא בפעם הראשונה", בשל דרישותיו הגבוהות במו"מ שמתנהל מול אלאבה: "ההנהלה ממש בפאניקה, דרישות שכאלו בזמן משבר הקורונה בכלל לא ריאליות"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

"לבאיירן מינכן יש לא מעט דאגות בתקופה האחרונה, אך ללא ספק הדאגה העיקרית שלה הוא אדם בשם פיני זהבי, וזו לא הפעם הראשונה".

כך בחרו באתר החדשות הגרמני הפופולרי, watson, לפתוח כתבה העוסקת בהרחבה במשא ומתן הקדחתני המתנהל בין סוכן השחקנים הישראלי, פיני זהבי, המייצג את המגן האוסטרי דייויד אלאבה, לבין קבוצתו באיירן מינכן.

"חסן סליהמיצ'יץ', המנהל הספורטיבי של המועדון, זועם על זהבי בעקבות דרישותיו המופרזות עבור אלאבה", נכתב בדיווח. "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. ב-2018 באיירן מינכן חששה מאוד שזהבי יעביר את רוברט לבנדובסקי לבאיירן מינכן, אך בסופו של דבר הוא בחר להישאר בגרמניה. כעת גם אלאבה שכר את שירותיו של זהבי, כדי שינהל עבורו מו"מ על חוזה חדש".

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
רוצה יותר מ-20 מיליון יורו בעונה. אלאבה/GettyImages

"החוזה של האוסטרי מסתיים בקיץ 2021", הוסיפו בדיווח. "באיירן מאוד רוצה שיישאר ופתחה איתו בשיחות, אך סוכנו מקשה עליה מאוד. סליהמיצ'יץ' כועס מאוד על הדרך שבה זהבי מתנהל ועל דרישות השכר הגבוהות שלו. הוא דורש עבור אלאבה למעלה מ-20 מיליון יורו ובנוסף דורש עמלת סוכן גבוהה במיוחד. הוא הודיע למועדון שרק אם בהנהלה ייענו לדרישות, המגן יישאר".

"בעקבות זאת, בבאיירן מינכן נכנסו לפאניקה, המועדון ממש בחרדה", נכתב ב-watson הגרמני. "דרישה שכזו בזמן משבר הקורונה בכלל לא ריאלית. בכלל, במועדון לא ציפו שהמו"מ יתנהל זמן רב כל כך, אך השיחות בין הצדדים נמשכות כבר ארבעה חודשים, הרבה בגלל הסגנון של זהבי".

סוכן השחקנים פיני זהבי עם דיוויד פליט. GettyImages
״באיירן בפאניקה״. זהבי/GettyImages

עוד נכתב בדיווח: "גם במהלך המו"מ בין באיירן מינכן ללבנדובסקי, זהבי דרש סכומים ֿאסטרונומיים. בסופו של דבר, הבווארים הסכימו לשלם לו למעלה מ-20 מיליון יורו בעונה, ובכך הוא הפך לשחקן עם השכר הגבוה ביותר בבונדסליגה, זאת הודות לזהבי כמובן. נראה שאלאבה רוצה לקבל סכום דומה לסכום שמרוויח החלוץ הפולני".

"מתנהל מו"מ בין הצדדים, זה נכון", אמר אלאבה בנושא. "אני לא מעורב בזה, מכיוון שכל כולי מרוכז במשחק הקרוב בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully