וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באוסטריה: "שון וייסמן קרוב מאוד לחתימה בגלאטסראיי, הודעה רשמית צפויה לצאת בכל רגע"

בתקשורת האוסטרית טוענים שווייסמן "לא יגיע לאימון הקרוב של וולפסברגר". בטורקיה מדווחים ש"אחת הסיבות שווייסמן רוצה לעבור לגלאטסראיי היא בית הכנסת הסמוך למתחם האימונים"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

האם שון וייסמן על סף חתימה בגלאטסראיי? לפחות על פי היומון האוסטרי Kleine Zeitung, התשובה חיובית. בדיווח שנכתב הבוקר בעיתון, נטען כי "וייסמן קרוב מאוד לחתימה בגלאטסראיי. הודעה רשמית צפויה לצאת בכל רגע. הוא לא צפוי להגיע לאימון של וולפסברגר ביום שני הקרוב".

גם בטורקיה ממשיכים לדווח על המגעים בין וייסמן לגלאטסראיי. חלוץ וולפסברגר נמצא על המדף בשבועות האחרונים ולמרות שנשיא הקבוצה האוסטרית הודה בעצמו שוייסמן מעדיף לעבור לליגה האנגליה או הגרמנית, ייתכן שהוא ייאלץ "להתפשר" ולחתום בקבוצת הפאר מאיסטנבול.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
על פי האוסטרים, הוא מתקרב לטורקיה. וייסמן/GettyImages

בתקשורת הטורקית טוענים שלגלא יש "קלף סודי" שעשוי לפתות את וייסמן לחתום בקבוצה: בסמוך למתחם האימונים נמצא בית כנסת גדול שמשמש את הקהילה היהודית בעיר, מה שייתן מענה דתי לחלוץ "המתחזק".

"וייסמן הוא אדם דתי מאוד, ואחת הסיבות שהוא שוקל לחתום בגלאטסראיי היא שאיסטנבול תענה לו על כל הצרכים במובן הזה", ציינו אמש (רביעי) ב"מילייט". "בית הכנסת נווה שלום נמצא בסמוך למתחם האימונים של הקבוצה, וזה יכול להיות אחד הטיעונים הכי משכנעים כדי לצרף אותו".

אגב, בטורקיה הוחלט לבטל את כל היורדות מהליגה הראשונה בשל משבר הקורונה, מה שאומר שבעונה הבאה ישחקו בליגה 21 קבוצות במקום 18 (18 הקבוצות ששיחקו העונה ושלוש העולות מהליגה השנייה). בתום העונה ירדו ארבע הקבוצות מהליגה הבכירה בעוד ששלוש יעלו מהליגה השנייה, וכך תיווצר החל מעונת 21/22 ליגה עם 20 קבוצות.

שחקן וולפסברגר שון וייסמן. GettyImages
הסוף לנסיעות לבית חב"ד בוינה? שון וייסמן/GettyImages

בית הכנסת נווה שלום הוא אחד הגדולים באיסטנבול. בשנת 1986 אף התרחש בו פיגוע רצחני, במהלכו חדרו שני מחבלים לבית הכנסת והרגו 22 מתפללים. כך או כך, מלבד הקרבה לבית הכנסת, איסטנבול נחשבת נוחה יחסית עבור המבקר שומר המצוות: יש בה בית חב"ד גדול בו ניתן להשיג אוכל כשר ופועלות בשטחה שתי מסעדות כשרות.

באוסטריה התמודד וייסמן עם קשיים לוגיסטיים כדי לשמור על כשרות. אחת לכמה שבועות הוא נסע שלוש שעות לכל כיוון עד לבית חב"ד בוינה, כדי להצטייד באוכל כשר.

באיסטנבול חייו יהיו נוחים בהרבה במובן הזה, אבל כמובן שגם בפן הכלכלי יהיה זה שדרוג משמעותי. על פי דיווחים קודמים בתקשורת הטורקית, גלא הציעה לוייסמן שכר של 2.4 מיליון יורו לעונה כולל בונוסים שמנים על כיבוש שערים והופעות בקבוצה.

אמש דווח באוסטריה שוייסמן עשוי שלא להתייצב לפתיחת האימונים של וולפסברגר בשבוע הבא. עד אז, מקווים האוסטרים למכור אותו כדי להכניס לקופת המועדון מיליוני יורו - דבר שלא יקרה אם ישאירו אותו לעונה נוספת עד תום חוזהו בקיץ 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully