וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשפול גאסקוין גנב את אוטובוס הקבוצה כדי להמר - ומיד עשה תאונה

באנגליה נזכרו בימיו של "גאזה" במידלסברו, ובעיקר בבוקר בו החליט לקחת את האוטובוס החדיש לסיבוב - ומיד התנגש בסלע

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

פול גאסקוין חווה לא מעט רגעים משוגעים במהלך הקריירה המופלאה שלו. כל מי שאימן את הקשר הצבעוני של נבחרת אנגליה לשעבר לא הצליח לשכוח אותו, ועדות נוספת לכך ניתן לקבל בספר החדש שיוצא בבריטניה לאור ומרכז חלק מאותן שערוריות על כר הדשא ומחוצה לו.

למשל - כש"גאזה" גנב את האוטובוס של מידלסברו, ומיד עשה תאונה. זכות הדיבור למאמנו דאז, בריאן רובסון: "החבר'ה מאוד אהבו אותו, כי הוא הגיע עם הרבה התלהבות. הוא תמיד היה מלא תשוקה לכדורגל. אבל הסכנה עם גאזה היה כשהוא השתעמם, או רצה לעשות תעלול כלשהו. יום אחד באימון הוא קפץ לאוטובוס שלנו ולקח אותו לסיבוב. זה היה אוטובוס חדש, שבדיוק נרכש על ידי המועדון. גאזה לא היה יכול לעצור בעד עצמו, כי היה לו 'ריח של רכב חדש'.

"הוא התכוון לנסוע לסוכנות הימורים, אבל לא הצליח לצאת ממתחם האימונים. הוא התנגש בסלע גדול. כשהוא נכנס למשרד שלי, נבוך, אמרתי לו שאני מקווה שהסוסים שהוא הימר עליהם ניצחו, כי הוא הולך לשלם את הנזקים. קנסתי אותו במשכורת של שבועיים. כשהחתמתי אותו ידעתי שהוא יעשה משהו, אבל אני מניח שאין הרבה מנג'רים שנאלצים להעניש שחקנים אחרי שעשו תאונה עם האוטובוס של הקבוצה".

שחקן מידלסברו לשעבר פול גאסקוין. GettyImages
אינספור שערוריות. גאסקוין/GettyImages

חברו של גאסקוין לקבוצה פול מרסון הוסיף וסיפר על התקרית: "האוטובוס בטח עלה טריליארד ליש"ט כי היה בו כל דבר אפשרי. הוא חיכה במתחם האימונים ואז גאזה ראה שהמפתחות נמצאים בפנים. הוא קפץ פנימה, התניע ומיד נתקע בסלע. נאלצנו לקחת אוטובוס אחר למשחק נגד אסטון וילה. גאזה שקשק מפחד, הוא הרס אותו עוד לפני שהספקנו לנסוע בו פעם אחת".

גאסקוין הגיע למידלסברו ב-1998, בדמדומי הקריירה שלו, כשנרכש מגלאזגו ריינג'רס תמורת 3.5 מיליון ליש"ט. הוא הספיק לשחק 41 פעמים במדי בורו, לפני שסיים את דרכו ועבר לאברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully