וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות שיא במכבי תל אביב: "ביכולת שהצגנו ברבע ובחצי נתקשה לנצח את ראשון לציון"

28.7.2020 / 9:10

הצהובים מוכנים לגמר הפיינל פור (21:00, ספורט 5): "במשחקים האחרונים החזרנו את האנרגיה, עכשיו הגיע הזמן גם להחזיר את היכולת. כמעט חצי משחקני הרוטציה שלנו לא בשיא שלהם, אבל הם יודעים מה היכולת המצופה במשחק גמר"

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל בחצי גמר הפיינל פור

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) לגמר הפיינל פור נגד מכבי ראשון לציון במטרה לזכות באליפות ה-54 שלה. במועדון נחושים לזכות בתואר הראשון שלהם העונה, אחרי שהפסידו ברבע גמר גביע המדינה להפועל ירושלים, בגמר גביע ווינר גם כן לירושלים ולא סיימו את עונת היורוליג שם העפילו לפלייאוף, זאת בגלל משבר הקורונה.

הצהובים מגיעים למשחק אחרי תקופה לא פשוטה, וכשהם לא מציגים את הכדורסל הטוב ביותר שלהם כבר משחקים רבים, ובמועדון מקווים להתאוששות דווקא ברגעי ההכרעה של העונה. "במשחקים האחרונים החזרנו את האנרגיה, עכשיו הגיע הזמן גם להחזיר את היכולת", אמרו במכבי תל אביב לקראת המשחק, "אנחנו יודעים שביכולת של רבע וחצי הגמר נתקשה לנצח את ראשון".

הצהובים פגשו את יריבתם כבר ארבע פעמים העונה, כשהמאזן עומד על 2:2. בשני המשחקים האחרונים הציגו השחקנים של יאניס ספרופולוס משחקים נרפים וראשון לציון שלטה מתחת לסלים והובילה בשלבים רבים ביתרון דו ספרתי. המאמן היווני הקרין לשחקנים חלקים מהמשחקים הללו ועבר איתם על הטעויות. "באותם משחקים מה שבאמת היה חסר לנו זה אנרגיה", סיפר אחד השחקנים, "ראו אז מי הקבוצה שרצתה יותר לנצח. הפעם זה יהיה אחרת לגמרי".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב עם יונתן אטיאס, אנג'לו קלויארו, פרדריק בורדיון. דני מרון
במכבי תל אביב מקווים לשיפור ביכולת. השחקנים חוגגים עלייה לגמר/דני מרון

במכבי תל אביב מקווים להתאוששות של לא מעט שחקנים שנמצאים בכושר ירוד בתקופה האחרונה. גייק כהן עומד בשבעת המשחקים האחרונים על 6.8 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע, סנדי כהן בפלייאוף קלע 0.8 נקודות והוסיף 1.3 ריבאונדים עם מדד שלילי, וגם אותלו האנטר בפלייאוף עם 7.8 נקודות ו-7 ריבאונדים. "כמעט חצי משחקני הרוטציה שלנו לא בשיא שלהם עכשיו", הסכים גורם בכיר במועדון, "כמעט כל השחקנים הללו זכו בתארים בקריירה שלהם ויודעים מה היכולת המצופה במשחק גמר".

רוב השחקנים הזרים של הצהובים יעזבו את ישראל עד לסוף השבוע הקרוב, כשבקבוצה צפויים להודיע בימים הבאים על השחקנים שסגרו לאחרונה על חוזים לעונה הבאה - אנג'לו קלויארו שחתם לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית, וכריס ג'ונס שמצטרף מבורסהספור הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully