וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או אירופה או מכבי תל אביב: העתיד של "מצטיין הקורונה" יפתח זיו

27.7.2020 / 10:24

אחרי ההדחה, כוכב הפועל גלבוע/גליל עשוי להמשיך את הנדידה של הישראלים לחו"ל. בספרד ובבלגיה מתעניינים, אבל גם מעבר לצהובים על הפרק. ליובין וג'ו תומאסון יישארו

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

בוידאו: מכבי תל אביב העפילה לגמר הפיינל פור לאחר 78:81 על הפועל גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל הייתה קרובה אמש (ראשון) להפתעה גדולה בחצי גמר הפיינל פור, אך הפסידה למכבי תל אביב 81:78 וסיימה את עונת 2019/20. הקבוצה של ליאור ליובין, שבקושי הצליחה לפתוח את העונה לפני כמעט שנה, סיימה אותה בצורה מרשימה ביותר, והשאירה להרבה מאוד אנשים תחושה שיש עתיד גדול למועדון מגן נר.

כוכב המשחק של גלבוע היה יפתח זיו שסיים עם 23 נקודות, אך במהלך המכריע של המשחק, חצי דקה לסיום, לא הצליח לחדור לסל והכדור ברח לו כשספק בוצעה עליו עבירה. ג'ו תומאסון הוסיף 15 נקודות, אקיל מיצ'ל 14 ומייקל יאנג 11 כשליאור ליובין מקבל תרומה נהדרת מבניה סרור הצעיר שקלע 7 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים.

"אין לי מילים, אני מאוד מבואס. היינו שם בכל המשחק, אני גאה בכל החבר'ה, במאמן, בעוזר המאמן ובמועדון. היינו מוכנים והיה חסר הגרוש ללירה", אמר יפתח זיו בסיום המשחק, "ידענו שהזריקה המכריעה תהיה בידיים של ווילבקין, לצערי הוא קלע אותה וכל הכבוד למכבי. העלינו את האגרסיביות והאנרגיות שלנו היו יותר טובות ברבע האחרון. להוביל על מכבי שלושה רבעים יותר קשה לשחק את הרבע האחרון מאשר להיכנס בפיגור. היינו שם ויכולנו לנצח את המשחק הזה, באסה. אם המהלך האחרון היה הולך אז הייתי יוצא גדול, ועכשיו יש את כל סימני השאלה. לדעתי היה מקום לשריקה. היינו צריכים להחזיר את זה בהגנה כמו בכל הרבע הרביעי. זה התפקיד שלי בקבוצה, זה המקום שלי, ראיתי פרצה, עשינו תרגיל מסוים שזה היה אמור להיות המהלך, ולצערי זה לא צלח. נלמד מזה הלאה".

יפתח זיו שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
ילבש צהוב בשנה הבאה? יפתח זיו/דני מרון

זיו סיכם ואמר: "התחלנו את העונה עם סימני שאלה אם יש קבוצה או לא, יורדת בטוחה או לא, אבל לפני הקורונה התחברנו ושחקנים אצלנו פרצו לכדורסל הישראלי, האמנו כל הזמן. גם אחרי החזרה מהקורונה, היינו במאזן הכי טוב בליגה - עד המשחק הזה. אני גאה בחבר'ה, באסה על ההפסד הזה".

מאמן הקבוצה ליאור ליובין סיכם לאחרונה על חוזה לעונה נוספת וימשיך במועדון, והוא כעת יתחיל לבנות את הקבוצה לעונה הבאה כשהבעלים חיים אוחיון צריך עוד לסכם על התקציב מול המועצה האזורית גלבוע. הקפטנים נתנאל ארצי ויותם חנוכי ימשיכו, וכך גם גיל בני. גלבוע צפויה לממש את האופציה על הגארד האמריקאי ג'ו תומאסון, והוא יהיה היחיד מבין זרי הקבוצה שימשיך לעונה נוספת.

ומה לגבי יפתח זיו? השחקן שזכה אתמול בתואר "מצטיין תקופת הקורונה" בליגת העל בוחן כבר תקופה ארוכה אופציות באירופה, בין היתר מספרד ובלגיה, וייתכן שבקרוב יעזוב את הליגה. בסביבתו ציינו כי בליגת העל יישאר זיו רק בהצעה טובה מאחת הקבוצות הגדולות, כשהכוונה בין היתר לאותה מכבי תל אביב שניצחה אותו.

"אני שמח על זה שהחברים שלי נוסעים לאירופה. זו אופציה, אני חושב שאני מוכן ובשל לזה", אמר זיו אמש. "ראיתי שעד עכשיו הרבה מתעסקים בשאלה איפה משחקים, אבל הייתי 'נקי' ולא התעסקתי בזה. ראיתי שיש לנו אפשרות לעשות משהו גדול, ואכן עשינו משהו גדול. לצערי פספסנו משהו ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully