וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מחמיאים לאדם אריאל "הווינר", עוז בלייזר: "ויתרנו על הרבה כדי להיות פה"

27.7.2020 / 7:01

קפטן ראשון לציון נרגש אחרי הניצחון על ירושלים ופרגן לאריאל: "הציל אותנו ולא בפעם הראשונה". על תרומת הישראלים: "המפתח להצלחה"

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

מכבי ראשון לציון עלתה אמש (ראשון) לגמר הפיינל פור בפעם השנייה ברציפות והפעם החמישית בתולדותיה אחרי שניצחה 97:100 את הפועל ירושלים בחצי הגמר. הכתומים יפגשו בגמר מחר את מכבי תל אביב (21:00, שידור ישיר בספורט 5), הקבוצה שעצרה אותם בשלושת הפסדיהם במעמד הזה, כשהתואר היחיד של הכתומים הגיע נגד הפועל ירושלים ב-2016.

הגיבור של הערב היה אדם אריאל. אחרי שקבוצתו שמטה יתרון 5, 19 שניות לסיום, הצליח הקלע להשחיל שלשה מהפינה בלי שהוא תופס את הכדור באמת ולהכריע את ההתמודדות. זה סיום מדהים של משחק שבו שלטה הקבוצה של גיא גודס במשך יותר משני רבעים וחצי וכבר הוליכה ב-22 הפרש, אבל ראתה את ירושלים לוקחת את המומנטום וגם את היתרון.

בקבוצה פרגנו מאוד לאריאל על סל הניצחון: "היינו קרובים מאוד לאבד את זה, הם קלעו ברבע השלישי בלי הכרה, יכולנו לסיים את זה הרבה יותר מוקדם, ג'רמי פארגו החזיר אותם בכמה מהלכים גדולים, אבל אז הגיע אדם אריאל והציל אותנו לא בפעם הראשונה ולא בפעם השנייה", אמר הקפטן עוז בלייזר בסיום המשחק.

"אדם הוא ווינר גדול, הוא כבר הוכיח את עצמו כמה פעמים בשנתיים האחרונות כשהכדור של המשחק נמצא אצלו בידיים בדרך כלל זה ייגמר ככה", סיפרו בעיר היין, "מעטים השחקנים הישראלים שיכולים לקלוע סלי ניצחון ברמה הזאת".

אדם אריאל שחקן מכבי ראשון לציון עם עוז בלייזר. דני מרון
בלייזר פרגן בגדול לכוכב הגדול של הערב, אדם אריאל/דני מרון

אחרי העלייה לגמר, ינסה היום גיא גודס להוריד את השחקנים לקרקע לקראת שחזור הגמר מהעונה שעברה נגד מכבי תל אביב. "אין לי מה להגיד, במיוחד אחרי עונה כזאת שעברנו, ויש לנו עוד משחק אחד. בשביל זה חזרנו לשחק, ויתרנו על הרבה, כולם ויתרו על הרבה כדי להיות פה, אין דבר יותר כיף מזה. רק הניצחון היה לי בראש, שמח שיש לי הזדמנות להיות בעוד גמר, הייתי כאן פעמיים כבר, הגיע הזמן לעשות את זה. יש לנו יום אחד להתכונן ולהילחם על תואר. הייתי במעמד הזה כבר ואני אעשה הכול כדי שבסוף הערב נחזור עם צלחת", אמר בלייזר בסיום.

על ההבדל מהגמר של העונה שעברה אמר בלייזר: "אין הרבה שונה מהשנה שעברה, יש לנו סגל די דומה לזה שהיה בעונה שעברה, זאק הנקינס והריסון הצטרפו, הישראלים קצת יותר מנוסים עכשיו, גם אחרי הגמר של העונה שעברה, אז אני מאמין שיש לנו סיכוי".

ראשון לציון קיבלה מהישראלים שלה 35 נקודות לעומת 12 בלבד של היריבה מהבירה: "הישראלים זה המפתח להצלחה של קבוצות פה, אצלנו הגיעו זרים מדהימים שהצטרפו בשילוב עם ישראלים שעובדים ונותנים תפוקה על המגרש, ואז השמיים הם הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully