וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל כך הרבה דברים מטורפים": מרווין פרסמן נפרד מליגת העל

המגן סיפר בהולנד על פארסת המאמנים בהפועל ת"א, האוהדים ("אם אתה מצליח אתה מלך, אם לא רוצים להרוג אותך") והמשחקים בטדי: "בית משוגעים, הם לא רוצים מוסלמים או ערבים"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

מוקדם יותר החודש נפרד מרווין פרסמן מהפועל תל אביב, לאחר שנתיים וחצי במדים האדומים. היום (שני) התפנה לסכם את הקדנציה שלו בישראל בריאיון שהעניק בהולנד מולדתו, ושפך אור על חלק מהנעשה במועדון.

"עברתי כל כך הרבה דברים מטורפים", סיפר, והתייחס נקודתית לפארסת קובי רפואה ואופיר חיים אשתקד: "היה לנו מאמן בתחילת העונה שנתן לנו הוראות בבוקר. אחרי האימון, ההנהלה הגיעה כדי להגיד שהוא עוזב. למחרת הלכתי לאימון, ההנהלה שוב היתה ואמרו - כן, הוא חזר, כי הכל נפתר. אחרי ארבעה חודשים הוא פוטר, מאמן חדש הגיע, ואחרי חודש שוב היה לנו את אותו מאמן שפתח איתנו את העונה".

המגן השמאלי דיבר גם על האוהדים האדומים: "אם הפסדנו כמה משחקים, האוהדים הגיעו לאימון. בתחילת העונה היה לנו רצף רע ו-100-200 אוהדים הפסיקו את האימון. 'אתם לא תתאמנו!' זה היה מטורף. אבל כבר התבגרתי והבנתי שזה חלק מהתרבות. הם מאוד אמוציונליים וחמים. אם הכל הולך טוב, אתה מלך שם. אם הכל הולך רע, הם פחות או יותר רוצים להרוג אותך. לאן שלא הלכתי, אנשים רצו להצטלם איתי. זה היה נחמד".

מרווין פרסמן שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
תקופה מלאת אירועים בהפועל תל אביב. פרסמן/דני מרון

על משחקי הדרבי התל אביבי אמר: "כשהיה משחק עם אוהדים זה היה ממש משוגע. לא חווים הרבה דברים כאלה. זיקוקים, חזיזים, הם אפילו הציתו כיסאות. האוהדים אומרים שאפשר להפסיד את כל המשחקים של העונה, אבל לנצח את הדרבי".

פרסמן נשאל על המשחקים מול בית"ר ירושלים וסיפר: "האוהדים שלהם משוגעים, אבל תמיד ניצחנו שם. זה היה נחמד. זה היה בית משוגעים, כל הזמן קיללו ושרקו לנו. הם לא רוצים מוסלמים או ערבים בקבוצה, זה עמוק מאוד. הדבר הכי גרוע מבחינתם הוא ששחקן ערבי קבע 0:1 ששיחקנו מולם. אהבתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully