וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים חתם במכבי תל אביב: "מגיע רעב מתמיד"

27.7.2020 / 19:58

הקיצוני בן ה-30 חוזר אל הצהובים ויחזק את החלק הקדמי: "מרגיש לי הכי טבעי לחזור ולשחק עבור המועדון בו רשמתי את ההישגים היפים ביותר עד כה בקריירה שלי". בן חיים יצטרף למחנה האימונים בירושלים

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עדכון אחרון: 17:49

טל בן חיים חתם הערב (שני) לשנה אחת במכבי תל אביב. בן חיים עבר כבר את הבדיקות הרפואיות והגיע כבר הערב למחנה האימונים של הצהובים בירושלים. אגב, החלוץ יקבל את החולצה מספר 11 מאיתי שכטר, שוויתר עליה בשבילו. שכטר עצמו יקבל את החולצה מספר 10 שהייתה שייכת לצ'יקו אופואדו.

בן חיים אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אחרי שלוש שנים אני שמח לחזור ללבוש את המדים של מכבי תל אביב. מרגיש לי הכי טבעי לחזור ולשחק עבור המועדון בו רשמתי את ההישגים היפים ביותר עד כה בקריירה שלי. אני בא רעב כדי להוכיח את עצמי. נעבוד קשה כדי להשיג את המטרות".

המשנה למנכ"ל מכבי תל אביב שרון תמם אמרה: "אנחנו שמחים שטל חוזר ללבוש את המדים הצהובים. בארבע השנים בהן שיחק במכבי תל אביב טל הוכיח את יכולותיו ואין לנו ספק שהוא מגיע רעב להישגים נוספים בקבוצה".

מוקדם יותר כבר סיפרנו לכם שטל בן חיים חוזר למכבי תל אביב. שחקן הכנף, שנמכר לפני שלוש שנים לספרטה פראג, סיכם אצל הצהובים היום כשחקן חופשי. בן חיים חתם לשלוש השנים הקרובות במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החוזה שלו יתחדש אוטומטית לעונה שנייה ובהמשך לשלישית אם הוא יעמוד בכמות של 70% מהמשחקים בכל עונה. השחקן, שנמכר ב-2.9 מיליון יורו ממכבי תל אביב, חוזר כשחקן חופשי כאשר הצהובים לא צריכים לשלם עבור כרטיס השחקן שלו. בן חיים חוזר גם על ידי מכבי חיפה והיו לו גם הצעות מקפריסין ויוון, אבל הוא החליט בתום תקופה לא מוצלחת בפראג לחזור לישראל, למכבי תל אביב, בה זכה בתארים.

בן חיים בן ה-30 החל את הקריירה שלו במכבי פתח תקוה, שם פרץ ושיחק במשך שש עונות בין 2012-2006. ב-2012 הוא עבר להפועל תל אביב, שם שיחק עונה אחת והציג יכולת טובה כשהוא מסיים את העונה עם שבעה שערי ליגה וחמישה בישולים. אחרי עונה עבר בן חיים למכבי תל אביב, שם שיחק במשך שש עונות (2013-2007) וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, גביע (2014/15) ובגביע הטוטו (2014/15). בנוסף, הוא שיחק עם הצהובים בליגת האלופות. לבן חיים יש 29 הופעות בנבחרת וחמישה שערים.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר למכבי תל אביב. בן חיים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טל בן חיים הצטרף אל חבריו החדשים-ישנים בירושלים

שכטר עם קבלת פנים לבן חיים

איתי שכטר נשאר במכבי תל אביב. החלוץ האריך היום (שני) רשמית את חוזהו בעונה נוספת, שתהיה השלישית שלו בקבוצה.

שכטר, שהצטרף לקבוצה בקיץ 2018 וזכה בשני תארי אליפות רצופים, כבש 14 שערים ב-80 הופעות בכל המסגרות במדים הצהובים.

לאחר החתימה אמר החלוץ בן ה-33 לאתר הרשמי: "אני שמח להישאר במכבי ולהמשיך ללבוש את המדים של אלופת המדינה. בשנתיים האחרונות זכיתי עם מכבי בשתי אליפויות ורשמנו לא מעט הישגים, אבל הרעב רק גדל, אנחנו מכוונים הכי גבוה. יש לנו מטרות חדשות העונה ועכשיו זה הזמן של כולנו לעבוד קשה כדי להגשים אותן".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב פנתה לאלפרד שרודר, מאמן הופנהיים לשעבר

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם ייני נשאר צהוב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אבל לא רק שכטר. מאוחר יותר הודיעה הקבוצה שגם הקפטן שרן ייני האריך את חוזהו בעונה נוספת. ייני, שגדל במועדון הצהוב, יחל את עונתו ה-16 וילבש את סרט הקפטן גם בעונה הבאה.

הקפטן בן ה-33 אמר לאתר הרשמי לאחר שחתם על הארכת החוזה: "מכבי תל אביב היא הבית שלי - תמיד הייתה ותמיד תהיה. אני גאה להודיע שאהיה חלק מהקבוצה גם בשנה הבאה. העונה הזו חשובה במיוחד. אחרי שנה לא פשוטה שעברה על כל עם ישראל, אנחנו מקווים לשמח את האוהדים ולהעניק להם רגעים של נחת. אנחנו פה בשבילכם. אני רוצה להודות לנציגי המועדון ולסוכנים שלי על הסיוע והתמיכה".

ייני שיחק כל הקריירה שלו במכבי תל אביב חוץ מהתקופה שלו בוויטסה ארנהיים ההולנדית. ייני חצה את 441 ההופעות במדים הצהובים ועקף את אבי כהן ז"ל בדרך למקום החמישי ברשימת ההופעות הכוללת של המועדון.

איתי שכטר עם אבי נמני. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
איתי שכטר עם אבי נמני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
המדים של מכבי תל אביב לעונת 2020/21. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב הציגה את המדים החדשים שלה לעונה הקרובה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אלפרד שרודר מאשר לתקשורת ההולנדית: קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב, ואני אחד המועמדים להתמנות למאמנה. ההולנדי בן ה-47, שאימן לאחרונה את הופנהיים ופוטר לפני כחודשיים, לא הכחיש שהוא שוקל את האפשרות להצטרף לאלופת ישראל בפני האתר ההולנדי VI.

על פי דיווחים בהולנד, שרודר קיבל הצעה לחזור לאייאקס כעוזר מאמן, אולם הוא סירב לכך משום ש"הוא לא רוצה ללכת אחורה" ו"מעוניין להמשיך לשמש כמאמן ראשי". לעת עתה, מכבי תל אביב היא אחת הקבוצות הבודדות שהגישו לו הצעה רשמית, ולטענת כלי התקשורת בהולנד הוא שוקל אותה בחיוב "בין היתר משום שיוכל לקבל חופש כמעט מוחלט ולהיות חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות", דבר שלא קיבל בהופנהיים.

בינתיים במכבי תל אביב ממשיכים במשא ומתן עם השחקנים כדי לסגור את הסגל, כשהקפטן שרן ייני צפוי לחתום בקרוב על חוזה לעונה אחת, עם שכר בסיס בגובה 170 אלף דולר.

אלפרד שרודר מאמן הופנהיים עם מסיכה. רויטרס
אלפרד שרודר/רויטרס

על שרודר בן ה-47 המליץ לצהובים סטיב מקלארן, שעבד איתו יחד בטוונטה (מקלארן כמאמן ראשי, שרודר כעוזר).

שרודר הוא קשר עבר ששיחק בליגה ההולנדית עד שנת 2009. כשחקן פעיל הוא עבר בפיינורד, ואלווייק, נאק ברדה, טוונטה ו-ויטסה ארנהם, הקבוצה בה סיים את הקריירה בשנת 2009. אחרי הפרישה עבר לאימון, ובשנת 2013 אימן לתקופה קצרה ובאופן זמני את טוונטה, הקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים בתחום בתור עוזר מאמן. במרץ 2019 הוא מונה ליורשו של יוליאן נאגלסמן בהופנהיים, כשחתם על חוזה עד קיץ 2022. לצערו, היכולת החלשה של הקבוצה גרמה לכך שכבר בחודש ביוני הוא פוטר.

לשרודר יש היכרות מסוימת עם הכדורגל הישראלי. הוא אימן את מונס דאבור, והיה חתום על העלאתו של עילי אלמקייס לקבוצת הבוגרת של הופנהיים. הוא היה המאמן שאף העניק לקשר הישראלי הצעיר דקות בכורה בבוגרים.

(עדכון ראשון: 8:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully