וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שני בני 16 ייצאו עם הקבוצה למחנה האימון

26.7.2020 / 6:24

דור תורג'מן ובר לין הצטיינו בעונה החולפת בקבוצות הנערים ויצטרפו לקבוצה הבוגרת במחנה בירושלים, האלופה תקיים שני משחקי אימון - מול הפועל קטמון בשלישי ומול בית"ר ירושלים בשישי

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב יצאה הבוקר (ראשון) למחנה אימונים בן שישה ימים בירושלים, במהלכו תקיים שני משחקי אימון. הראשון כבר מחרתיים מול הפועל קטמון והשני ביום שישי נגד בית"ר ירושלים. ההתמודדות עם בית"ר מתוכננת להיערך באצטדיון טדי. הסיפור המרכזי הוא באי זימונם של דור מיכה ועומר אצילי למחנה האימון, מה שאולי מצביע על כך שהם לא יחזרו להיות חלק מהקבוצה.

לעומת אצילי ומיכה, בין אלה שייצאו יהיו שני שחקני קבוצת הנערים של מכבי תל אביב, דור תורג'מן ובר לין. תורג'מן בן ה-16 וחצי משחק בעמדת החלוץ והבקיע בעונה החולפת 20 שערים בקבוצת נערים א'. לין, שרק בעוד שבועיים יהיה בן 16, שיחק בכלל בקבוצת נערים ב' וכקשר הבקיע 10 שערים.

מאז השוער חביב אוחיון שהחל להתאמן אצל פאולו סוזה בבוגרים כשהוא רק בן 15 וכמה חודשים, לא היה מישהו שטרם מלאו לו 16 באימוני הבוגרים. תורג'מן ולין התאמנו אתמול בבוקר עם הקבוצה הבוגרת וכאמור יהיו בסגל של מכבי תל אביב למחנה.

פטריק ואן ליוון באימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שני מפגשים מול יריבות ירושלמים. הצהובים באימון הפתיחה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בראש הצוות המקצועי של מכבי תל אביב במחנה יהיו המנהל הביצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון, ומאמן קבוצת נערים א', אורי דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully