וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לאלפרד שרודר, מאמן הופנהיים לשעבר

26.7.2020 / 13:15

המחליף של איביץ'? סטיב מקלארן המליץ לצהובים על המאמן ההולנדי בן ה-47 שפוטר לפני כחודשיים מהקבוצה של מונס דאבור, והוא הפך למועמד מוביל לאמן את האלופה. אימן בעבר גם את טוונטה

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

האם נמצא המחליף לולאדן איביץ'? מכבי תל אביב פנתה למאמן ההולנדי אלפרד שרודר, שנחשב לאחד המועמדים המובילים לעמוד על הקווים בקרית שלום בעונה הבאה. על שרודר בן ה-47, שאימן לאחרונה את הופנהיים של מונס דאבור ופוטר כחודשיים לפני סיום העונה, המליץ לצהובים סטיב מקלארן. שרודר שימש בעבר כעוזרו של מקלארן בטוונטה.

מאמן הופנהיים אלפרד שרודר. GettyImages
אלפרד שרודר/GettyImages

שרודר הוא קשר עבר ששיחק בליגה ההולנדית עד שנת 2009. כשחקן פעיל הוא עבר בפיינורד, ואלווייק, נאק ברדה, טוונטה ו-ויטסה ארנהם, הקבוצה בה סיים את הקריירה בשנת 2009. אחרי הפרישה עבר לאימון, ובשנת 2013 אימן לתקופה קצרה ובאופן זמני את טוונטה, הקבוצה בה עשה את צעדיו הראשונים בתחום בתור עוזר מאמן. במרץ 2019 הוא מונה ליורשו של יוליאן נאגלסמן בהופנהיים, כשחתם על חוזה עד קיץ 2022. לצערו, היכולת החלשה של הקבוצה גרמה לכך שכבר בחודש ביוני הוא פוטר.

לשרודר יש היכרות מסוימת עם הכדורגל הישראלי. הוא אימן את מונס דאבור, כאמור, והיה חתום על העלאתו של עילי אלמקייס לקבוצת הבוגרת של הופנהיים. הוא היה המאמן שאף העניק לקשר הישראלי הצעיר דקות בכורה בבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully