וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פתחה במו"מ על קיצוץ לשחקנים, אצילי: "אנחנו 99% בחוץ"

26.7.2020 / 11:14

במועדון רוצים קיצוץ שנע סביב 40 אחוזים ועדיין אין הסכמות. המו"מ נמשך במקביל למגעים עם השחקנים שסיימו חוזים ולהם ממילא מוצעים חוזים מקוצצים. הקשר המושבת נשמע פסימי לגבי סיכויי ההישארות שלו ושל דור מיכה

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה בשיחות עם שחקניה על קיצוץ החוזים לעונה הבאה. מאחר שהקפטן שרן ייני עדיין לא חתם וגם איתי שכטר הוותיק טרם האריך חוזה, השיחות מתנהלות עם נציגות אחרת של השחקנים ובראשה אבי ריקן שכזכור חוזהו הוארך אוטומטית לעונה הקרובה מאחר שעמד במכסה של 70 אחוז מהמשחקים.

השיחות בין הצדדים כבר החלו ובשלב הזה קיימים פערים בין מה שהאלופה רוצה לקצץ לבין מה שהשחקנים מוכנים. כזכור הצהובים קיצצו לשחקנים 40 אחוז בחודשים מרץ עד מאי והקיצוץ שהם מבקשים כעת דומה מאוד.

השחקנים מדברים על קיצוץ נמוך יותר ובין הצדדים נפתח מו"מ. שיחות הקיצוץ מול השחקנים המחזיקים בחוזים לעונה הבאה נעשות במקביל למו"מ שמתנהל מול השחקנים שצריכים לחתום על חוזים חדשים. שרן ייני, איתי שכטר, אייל גולסה וטל בן חיים צפויים לחתום על חוזיהם החדשים שכבר מראש יהיו מקוצצים בעשרות אחוזים ביחס למה שקיוו להרוויח.

האזינו לעומר אצילי מעריך: "אנחנו 99% בחוץ"/מערכת וואלה! ספורט

מכבי תל אביב יצאה הבוקר (ראשון) למחנה אימונים בן שישה ימים בירושלים, במהלכו תקיים שני משחקי אימון. הראשון כבר מחרתיים מול הפועל קטמון והשני ביום שישי נגד בית"ר ירושלים. ההתמודדות עם בית"ר מתוכננת להיערך באצטדיון טדי. הסיפור המרכזי הוא באי זימונם של דור מיכה ועומר אצילי למחנה האימון, מה שאולי מצביע על כך שהם לא יחזרו להיות חלק מהקבוצה.

בקרב אוהדי הקבוצה שוררת פסימיות לגבי האפשרות שמיכה ואצילי יחזרו לסגל, בעקבות הודעה קולית ששלח אצילי לאדם אותו הוא מכיר, שלא ברור האם נשלחה בימים האחרונים או לפני מספר שבועות, בה הוא נשמע אומר: "אני אישית מאמין שאנחנו 99% בחוץ". רבים מאוהדי הקבוצה התאכזבו לשמע ההודעה הזו, מחשש שהשניים אכן יעזבו והקבוצה תיחלש מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully