וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקציב 300 אלף יורו לקשר אחורי ובלם זרים

27.7.2020 / 15:02

המטרה של המועדון היא למכור את גרסיה, קונטה ופלומן ולהתחזק בעמדות הקריטיות. ניסיון להגיע להסדר עם איינבינדר וממן. מקס גרצ'קין יימכר רק אם תגיע הצעה ראויה

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ממשיכה לחשוב על העונה הבאה ומחפשת זרים לעמדות הקריטיות של הקשר האחורי והבלם. הסכום אותו מקציבים במועדון לכל אחד מהתפקידים הוא כ-150 אלף יורו - כלומר שכר של עד 150 אלף יורו לשחקנים שיגיעו בהעברה חופשית. יש לציין כי הגעה של כל שחקן זר נוסף לבית"ר מותנית בשחרור זר מהסגל, כאשר בשלב זה יש לקבוצה שישה זרים חתומים - וארדסקה, קונטה, מוחמד, פלומן, גרסיה והאסלביינק.

בתכנית העבודה של בית"ר לוקחים בחשבון כי ייתכן ואחד מבין השלושה - גרסיה, קונטה או פלומן, יישאר במועדון עונה נוספת, אך המטרה היא שכל השלושה יימכרו הקיץ, כאשר מעבר לרצון להרוויח ממכירתם, בית"ר תתקשה לעמוד בחוזים הגבוהים של השלושה, ששכרם נע בין 250 ל-300 אלף יורו נטו.

שחקני בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן, אנטואן קונטה. יוסי ציפקיס
מי יעזוב? אנטואן קונטה עם אנז' פרדי פלומן/יוסי ציפקיס

בנוגע לחנן ממן ודן איינבינדר, נראה כי רק לאחר שהשחקנים יחתמו על הקיצוץ הקרוב דברים יתבהרו. הסיכום של משה חוגג עם ארגון השחקנים בוטל בשלב זה, אך בהסכם זה נכתב כי בתמורה לקיצוץ לא יהיה מצב של שחקנים מנודים או כאלה שיתבקשו לחפש קבוצה. ממן ואיינבינדר שומעים את הדברים באוויר כבר מספר שבועות וממתינים לראות מה ייעשה בפועל בעניינם.

לאחרונה עלתה הצעה במועדון לדחות חלק קטן משכרם של השחקנים לעונה הבאה על מנת להשאיר את כל סגל הישראלים ולא להגיע למצב בו יצטרכו להתנהל בצורה לא מכובדת מול שחקנים. בימים הקרובים, לאחר שיובהר סכום רשת הביטחון שבית"ר תקבל, יחלו שיחות בעניין.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי חיפה מול מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יימכר רק תמורת הצעה ראויה. מקס גרצ'קין/ברני ארדוב

בנוגע למקס גרצ'קין, בשלב זה ההצעות שיש לבית"ר הן לקבל אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה, אך בבית"ר מוכנים לשמוע בשלב זה רק על מכירה וכסף שייכנס למועדון, כאשר במועדון מדברים על סכום של כ-500 אלף יורו כרלוונטי, היות והקבוצה מחזיקה ב-60% מכרטיסו של השחקן, מכבי תל אביב מחזיקה 33 והשחקן ב-7 אחוזים.

בבית"ר רואים בגרצ'קין מגן מוביל בעונה הבאה, והאופציה של אורן ביטון על הפרק רק למקרה שיקבלו הצעה כספית ראויה עבור השחקן. במקרה כזה יבואו גם לקראת השחקן שיוכל להתקדם מקצועית וכלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully