וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילי טרופר על פרשת הקטינות: "הגיעה חצי התנצלות מאוחרת, הפכו את הבנות לאשמות"

שר הספורט לא התרשם מההתנצלות של מיכה ואצילי ואמר לרדיו ירושלים: "עשו לבנות שיימינג ברשתות, כאוהד ספורט לא הייתי רוצה חבר'ה כאלו בקבוצה שלי. ההתנהגות של מכבי תל אביב ובעליה היא אמיצה". אשתו של אצילי: "נתגבר ביחד על הכול"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עומר אצילי ודור מיכה עדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם בעקבות פרשת הקטינות. כזכור, השניים לא זומנו למחנה האימונים של מכבי תל אביב ואמש (ראשון) הפרקליטות הורתה להחזיר את תיק החקירה בפרשת הכדורגלנים והקטינות למשטרה לצורך השלמות חקירה.

היום שר התרבות והספורט חילי טרופר התייחס לפרשה ולא חסך בביקורת נגד השניים. טרופר אמר: "אמרתי מהרגע שהפרשה יצאה, אני שם בצד את העניין המשפטי. נכון לנצל את ההזדמנות הזו כדי לדבר על אתיקה. ההתנהגות של מכבי תל אביב והבעלים שלה היא התנהגות אמיצה שלא רואה רק את החור של השקל או הגרוש".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. ברני ארדוב
שר הספורט לא התרשם מההתנצלות שלהם. מיכה ואצילי/ברני ארדוב

האזינו לעומר אצילי בהודעה קולית: "99 אחוז שאנחנו בחוץ"

האזינו לעומר אצילי מעריך: "אנחנו 99% בחוץ"/מערכת וואלה! ספורט

"אני לא אגיד להם אם השחקנים צריכים להישאר בקבוצה או לא. אני כן אגיד שאני כאוהד ספורט לא הייתי רוצה שבקבוצה שלי יהיו חבר'ה שזה הסטנדרט שלהם. טוב שהם התנצלו, הגיעה חצי התנצלות ונורא מאוחר אחרי שהבנות שהתלוננו הפכו לאשמות פה, עם השיימינג שעשו ברשתות ועם הקריאות של חלק מאוהדי אותה קבוצה כלפיהן, ולכן אם אני מסתכל על זה בתמונה יותר רחבה אני חושב שטוב שיש פה אמירה ערכית שלא בהכרח מהצד הפלילי".

מכבי תל אביב הוציאה את אצילי ומיכה לחופשה אחרי התפוצצות הפרשה לפני כמה שבועות והם לא שיחקו עם הקבוצה במחזורי הסיום של העונה. השניים גם לא הוזמנו למבדקי קדם העונה לפני כשבוע וכמובן שגם לא פתחו את האימונים בקרית שלום. כזכור, ביום שישי השניים פרסמו פוסטים מתוזמנים עם חצי התנצלות באינסטגרם, אך לא פנו ישירות לקטינות.

אשתו של עומר אצילי מברכת אותו לכבוד יום הולדתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"נתגבר ביחד על הכל". אצילי ואשתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הבוקר פרסמה אשתו של אצילי, אור, פוסט באינסטגרם לכבוד יום הולדתו ה-27 של הקשר. "יום הולדת שמח בעלי", כתבה בצירוף תמונה משותפת של השניים. "שתהיה לי בריא ומאושר. כמו תמיד נתגבר ביחד על הכול. אוהבת אותך".

בפוסט שפרסם בסוף השבוע, התייחס אצילי גם לפגיעה באשתו. "פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully