וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה ועומר אצילי בתגובה ראשונה לפרשה: "שגינו, אכזבנו"

24.7.2020 / 19:23

שחקני מכבי תל אביב התייחסו לראשונה לפרשת הקטינות. מיכה: "הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר, הנזק התדמיתי ילווה אותי לכל אורך חיי. חרצו את דיני כאחרון הפושעים". אצילי: "שגיתי ברמה המוסרית ופגעתי באשתי"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לראשונה מאז פורסמה פרשת הכדורגלנים והקטינות, ולאחר ששמם הותר לפרסום כשני המעורבים בפרשה, הגיבו הערב (שישי) דור מיכה ועומר אצילי, כל אחד בפוסט באינסטגרם שלו.

יש לציין כי שני השחקנים עושים הכול כדי שמכבי תל אביב תחזיר אותם. שניהם לא רוצים לשמוע בשלב הזה על אופציות בחו"ל ומחכים שמכבי תל אביב תכריע על חזרתם לפעילות מלאה.

הפוסט של דור מיכה

הפוסט של דור מיכה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של דור מיכה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

מיכה כתב: "‎אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. אך זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטלטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי. ‎אז החלטתי לשתף אתכם קצת ממה שעבר עליי בחודשים האחרונים.

"‎לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. ‎חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים, דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים.

"‎על אף זאת, בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי. ‎הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי.

‎"בהזדמנות זאת, ארצה לומר תודה לכל האוהדים היקרים על שתמכתם וחיזקתם אותי ואת משפחתי בתקופה המורכבת של חיי. אני אוהב אתכם. ‎אבל מה זה המשבר שלי לעומת המשבר הבריאותי והכלכלי שאנחנו חווים. ‎מתפלל לימים שפויים ובריאים יותר".

עוד בוואלה!

דור מיכה ועומר אצילי פנו למכבי תל אביב: "מצפים לחזור להתאמן"

לכתבה המלאה

גם עומר אצילי הגיב

View this post on Instagram

שגיתי ברמה המוסרית דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באישתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששלמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית. שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות. אין לי כל כוונה להישבר מכך ואעשה הכל כדי לעשות טוב, לשפר ולתרום לקהילה בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת חשוב לי להודות לאוהדים ולאנשים שתומכים בי ברגעים לא פשוטים אלה מאחל לכולם שבת שלום בריאות איתנה ורק דברים טובים.

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on

עומר אצילי כתב: "שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון פגעתי בחשוב לי מכל, באישתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל, שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות. אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר.

"המחירים ששלמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית. שילמתי מחיר אישי, ציבורי, נפשי וכלכלי, וברור לי שגם אמשיך לשלם מחיר כבד בעתיד, מעבר לזה שאצטרך ללמוד לחיות עם הכתם הזה עוד שנים רבות. אין לי כל כוונה להישבר מכך ואעשה הכל כדי לעשות טוב, לשפר ולתרום לקהילה בכל דרך אפשרית. בהזדמנות זאת חשוב לי להודות לאוהדים ולאנשים שתומכים בי ברגעים לא פשוטים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully