וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה ועומר אצילי פנו למכבי תל אביב: "מצפים לחזור להתאמן"

22.7.2020 / 8:30

השניים שהוצאו לחופשה על ידי המועדון בשל פרשת הקטינות ציפו לקבל זימון למבדקים ולפתיחת האימונים. האוהדים חוששים שמחאה תפגע בסיכויים של השניים לשוב. ייני קיבל הצעה לעונה, גולסה לשתיים

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב באימון

שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה ועומר אצילי, שלחו מכתב למועדון ובו הם מבהירים כי הם מצפים לחזור להתאמן בשורות הקבוצה שהחלה אתמול (שלישי) באימונים לעונה הקרובה. כזכור, השניים הוצאו על ידי מכבי תל אביב לחופשה כדי לטפל בפרשת הקטינות ובשל כך לא שיחקו כמעט את כל משחקי הפלייאוף. השניים גם לא חגגו עם הקבוצה את האליפות בבלומפילד.

לקראת פתיחת האימונים ציפו שני הקשרים לקבל זימון למבדקים ובהמשך גם לשמוע כי הם מוזמנים לפתיחת האימונים, אבל הודעה כזו מטעם המועדון לא נמסרה ובזמן שכל השחקנים החתומים לעונה הבאה, התאמנו בקרית שלום, השניים ערכו אימונים אישיים בנפרד. במכתב שנשלח למכבי תל אביב, מזכירים השניים כי הם שחקני הקבוצה עם חוזים לעונה הקרובה וכי הם מצפים לחזור לפעילות מלאה ורגילה כמו כל שחקן. אם מכבי תל אביב תבהיר כי אינה מתכוונת להחזיר את השניים לפעילות, יצטרכו אצילי ומיכה להחליט על צעדיהם.

ההיעדרות שלהם מפתיחת האימונים מטרידה מאוד את אוהדי הקבוצה, שקראו להפגנת מחאה ביום שישי בבוקר בקרית שלום. כעת, שוקלים האוהדים שוב אם לקיים את ההפגנה מחשש שזה עלול לעשות דווקא נזק להמשך ההתקשרות של מכבי תל אביב איתם.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצה לשוב לאימונים. מיכה/ברני ארדוב

בתוך כך נמשך המשא ומתן בין מכבי תל אביב לאייל גולסה ושרן ייני עליו פורסם כאן. הקפטן ייני שיחגוג לקראת סוף השנה יום הולדת 34, קיבל הצעה לחוזה לעונה אחת בסכום נמוך מזה שהרוויח בעונה החולפת. גולסה לעומתו קיבל הצעה לחוזה לתקופה של שנתיים בשכר דומה לזה שהיה לו העונה. שניהם רוצים הצעות משופרות וסוכנם רונן קצב מנהל את המגעים מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully