וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ לבאן קוטליה חתם לשנתיים בהפועל תל אביב

27.7.2020 / 19:05

הגאורגי בן ה-31, ששיחק בעונה החולפת באירטיש הקזחית, סגר את תנאיו ויצטרף אל האדומים. שרון ניסנוב שכנע את איציק להישאר

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

החלוץ הגאורגי לבאן קוטליה חתם הערב (שני) לשנתיים בהפועל תל אביב. קוטליה, 31, סיים את 2019 כמלך השערים של הליגה הגאורגית עם 20 כיבושים במדי דינמו טביליסי, אותה הוביל לזכייה באליפות, לפני שעבר בינואר האחרון לאירטיש ובמדיה הספיק לרשום רק שתי הופעות. ב-2017 זכה באליפות הראשונה שלו עם טורפדו קוטאיסי (חמישה שערים) ושנה לאחר מכן היה שותף לזכייה בגביע וכבש 10 שערי ליגה.

לבאן קוטליה שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
מגיע מהליגה הקזחית. קוטליה/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

צפו בביצועיו

האם איציק ניסנוב יחזור להיות שותף של שרון אחיו בבעלות על הפועל תל אביב? אחרי שהראשון הודיע שהוא עוזב ומעביר את חלקו בבעלות (37.5 אחוז), איציק ערך שיחה עם שרון והפציר בו להישאר.

שרון ניסנוב חשף את פרטי השיחה ואמר: "הבוקר ערכתי שיחה ארוכה עם אחי איציק, בה הבהרתי לו כי איני מקבל את העזיבה החד-צדדית שלו, כמו גם את העברת מלוא המניות בבעלות על המועדון אליי. שכנעתי את איציק שימשיך עמי בניהול השוטף של הפועל תל אביב. נכנסנו למועדון ביחד וכשיבוא היום - גם נצא ביחד עם ראש מורם לאחר שנעביר את הפועל לידיים הטובות ביותר".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: איציק ניסנוב עוזב, העביר את המניות לאחיו שרון ניסנוב

לכתבה המלאה
שרון ניסנוב בעלי הפועל תל אביב עם משה סיני יועץ לבעלים. ברני ארדוב
פניית פרסה. האחים ניסנוב/ברני ארדוב

הדברים של שרון ניסנוב מגיע לאחר הודעת אחיו איציק בשבוע שעבר כי הוא מעביר את המניות לאחיו ומנתק עצמו מהניהול השוטף. איציק ניסנוב נפגע לאחרונה עקב סמכויות שנלקחו ממנו והחלטות אותן קיבל ולא עברו את משה סיני וניר קלינגר, ובעקבות זאת החליט לזוז הצידה, אך כעת משנרגע יחזור לניהול השוטף של המועדון.

בצד המקצועי, ניר קלינגר עדיין רוצה להתחזק בבלם וקשר. אם עומרי בן הרוש יחתום הוא יהיה הבלם הנוסף, בהנחה שאוראל דגני יישאר. בצוות המקצועי מאמינים שיצליחו למצוא פתרון ולהשאיר את דגני, שמנגד בודק את כל האופציות המשפטיות, כולל פניה לבוררות במידה שדברים לא יסתדרו. ניקו אולסק רחוק כרגע מהאדומים וקלינגר בודק אופציות של קשרים זרים.

עדכון אחרון: 11:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully