וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: איציק ניסנוב עוזב, העביר את המניות לאחיו שרון ניסנוב

23.7.2020 / 18:22

ניסנוב החליט לעזוב: "הייתה גאווה עבורי לשמש בעלים". ניב סרדל חתם לשנתיים: "חובת ההוכחה עליי". עמיד מחאג'נה גם חתם

בווידאו: סטפן ספירובסקי כובש במשחק אימון/מתוך יוטיוב

איציק ניסנוב, שהחזיק ב-37.5 ממניות הפועל תל אביב ביחד עם אחיו שרון ניסנוב, החליט לעזוב את הרכב הבעלות ולהעביר לשרון את מלוא מניותיו ממה שהוגדר על ידי המועדון כ"סיבות אישיות השמורות עמו".

ניסנוב הודה לשותפיו ולעובדי המועדון ואמר: "מודה לכולכם על שלוש שנים וחצי מאתגרות. זו הייתה גאווה עבורי להיות הבעלים של המועדון אותו אהדתי וגדלתי על ערכיו מגיל צעיר. אחזור ליציע ואמשיך לרצות בהצלחת הקבוצה בכל לבי".

ניב סרדל חתם הערב לשנתיים בהפועל תל אביב ואמר: "אני שמח להגיע למועדון בסדר גודל של הפועל תל אביב. אני מודה לניר קלינגר ומשה סיני על האמון שנתנו בי, תודה לסוכן שלי אדם קידן שליווה אותי בדרך. עכשיו חובת ההוכחה עליי, אני כבר לא יכול לחכות לרגע שאעלה על הדשא בבלומפילד".

בעלי הפועל תל אביב, איציק ניסנוב. קובי אליהו
עוזב. איציק ניסנוב/קובי אליהו

בהפועל תל אביב היו מרוצים מהחתמתו של ארנסטס שטקוס, אולי שחקן הרכש הכי משמעותי מבחינת ניר קלינגר. המאמן הדריך את שטקוס בהפועל חיפה ועל פי דרישתו הליטאי גם הוחתם בבית"ר ירושלים. קלינגר כבר אמר בעבר ש"מאז אובארוב לא היה שוער כזה בישראל" ורואה בו עמוד תווך לקראת העונה הבאה. המאמן רוצה להשלים את חוליית ההגנה עם עומרי בן הרוש והשארת איאד אבו עביד. בתפריט גם נמצא צירוף של קשר אחורי, כשמלבד ניקו אולסק נבדקות אופציות נוספות.

אבו עביד עצמו הסכים להפחית כ-20 אחוז משכרו, אך עדיין ישנם פערים קטנים בין הצדדים. עם בן הרוש הפערים גדולים יותר, אך השיחות נמשכות. בנוגע לאוראל דגני, עד שהוא לא יקבל את השכר עבור חודש יוני ועד שהוא לא ירגיש שיש רצון אמיתי להגיע איתו להבנות, הוא לא ינהל מו"מ עם ההנהלה. דגני עשוי לדרוש שבתמורה לקיצוץ, יוכנס לו סעיף של מעבר לחו"ל ללא תמורה. ההחלטה של צפויה להשפיע גם על עתידו של עומרי אלטמן, שסוכניו בודקים לו אופציות בחו"ל ומאמינים שיעבור.

עמיד מחאג'נה, בלם/קשר אחורי ששיחק בעונה החולפת במ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית, סיכם את תנאיו ובכפר קאסם אף פרסמו פוסט פרידה ממנו. מחאג'נה כבר שיחק בליגת העל במדי הפועל עכו בחצי השני של עונת 2017/18.

בעונה הקרובה צפויים האדומים לעמוד מול כמה תביעות בוררות שונות. מעבר לזו של אחמד עאבד שמתנהלת כבר זמן רב, נראה שיואב ג'רפי, אריק ינקו ומוטי ברשצקי יידרשו שהפועל תל אביב תשלים את שכרם. המאמן לשעבר, ניסו אביטן, קרוב להתחיל בהליך משפטי מול המועדון, לאחר שלא קיבל שכר עבור חודש יוני. בהפועל אמרו על כך: "בשורה התחתונה, כל מה שנפסק על ידי גורמים מוסמכים אנחנו משלמים. אין שום צדק בלשלם לבן אדם שכר עבור תקופה שהוא לא עובד במועדון, שחקן או מאמן".

עדכון ראשון: 14:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully