וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ישראל זגורי חזר לקדנציה שנייה בהפועל רמת גן

הקשר בן ה-30 שב לקבוצה עמה זכה בגביע המדינה ב-2013. הפועל ניר רמת השרון החתימה את איתי עוזרי, אחי נצרת תארח בגרין

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

ישראל זגורי, שמיעט לשחק בעונת העלייה של מכבי פתח תקוה, חזר היום (ראשון) להפועל רמת גן, עמה זכה בגביע המדינה ב-2013. הקשר בן ה-30, שהחל את דרכו במכבי חיפה, כבש שבעה שערי ליגה והוסיף שבעה בישולים כשההפועל רמת גן ירדה אז ללאומית, אבל הוביל אותה לתואר עם הבעיטה המכריעה בגמר הגביע מול עירוני קרית שמונה. מאז שיחק גם בהפועל תל אביב, מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, בני סכנין והפועל אשקלון.


לאחר החתימה אמר זגורי: "אני שמח לחזור למקום שהכי נהניתי בו מכדורגל. מאחל לנו להצליח ולעלות ליגה ביחד".

הפועל ניר רמת השרון צירפה לשורותיה את הבלם איתי עוזרי, ששיחק בשנתיים האחרונות בסקציה נס ציונה ושימש כקפטן במשחקים רבים בעונה החולפת בליגת העל. עוזרי חוזר לשתף פעולה עם ליאור זדה, שאימן אותו בפלייאוף התחתון כאשר השניים לא הצליחו למנוע את ירידתה של נס ציונה אחרי עונה אחת.

ברמת השרון בונים על הניסיון של עוזרי בן ה-30, שהיה שותף לשלוש עליות בעבר. פרט לנס ציונה, הוא עלה עם קבוצת נעוריו הפועל כפר סבא ב-2011 ועם מכבי פתח תקוה ב-2013. לאחר מכן שיחק גם בבית"ר תל אביב, מכבי הרצליה, הפועל עפולה והפועל מרמורק, וכאמור בשתי העונות האחרונות בנס ציונה, במדיה כבש שער אחד בלאומית (33 משחקים) ורשם 25 הופעות בהרכב בליגת העל.

איתי עוזרי שחקן סקציה נס ציונה. לירון מולדובן
רוצה עלייה רביעית. איתי עוזרי/לירון מולדובן

* אחרי שבעונה הקודמת קיימה הפועל נוף הגליל את משחקיה הביתיים באצטדיון בעילוט, את העונה הקרובה תפתח אחי נצרת באצטדיון גרין המשופץ, עד אשר יסתיימו העבודות בעילוט. יו"ר המנהלת ארז כלפון הגיע היום ללשכתו של רונן פלוט, ראש עיריית נוף הגליל, ושם הצדדים סיכמו את נושא האירוח: "פעם נוספת הכדורגל הישראלי מצליח להוכיח כי אין שותפות טובה יותר של ערבים ויהודים ממשחק הכדורגל. אני מבקש להודות לראש העיר פלוט על המנהיגות שגילה והנכונות לגשר בין הצדדים, ומאחל לשתי הקבוצות הצלחה רבה בעונת המשחקים הבאה ושכנות טובה".

* העולה החדשה הפועל כפר שלם החתימה את הקשר עמית מלכה, בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב שמגיע מהכח עמידר רמת גן. בליגה א' כבש מלכה בעונה החולפת שמונה שערים ובישל עוד שמונה. לאחר החתימה אמר: "אני נרגש ושמח לחתום במועדון משפחתי וחם כמו הפועל כפר שלם, הופתעתי מרמת המתקנים שנחשבים לטובים ביותר בארץ כיום. אני בטוח שנצליח להגיע לכל היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו לעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully