וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ליוואי גרסיה הבהיר שהוא רוצה להישאר עונה נוספת

26.7.2020 / 14:18

הטרינידדי מאמין שעונת התחשלות נוספת בבירה תסייע לו לפני שיחזור לליגה בכירה יותר באירופה. הקשר האחורי דניאל מישקיץ' מועמד להצטרף, הגעתם של פלומן וקונטה נדחתה בכמה ימים

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

חלוץ בית"ר ירושלים, ליוואי גרסיה, הביע בימים האחרונים שוב את רצונו להישאר בקבוצה לפחות עונה נוספת. הטרינידדי השתלב היטב ורוצה לעבור עונת התחשלות נוספת בישראל, לפני שיעבור לליגה בכירה יותר באירופה.

יחד עם זאת, לגרסיה הובהר כי בשל המצב הפיננסי של המועדון, אם תוגש עבורו הצעה אטרקטיבית, לבית"ר לא תהיה ברירה אלא למכור אותו. בבירה דורשים סכום מינימום של 3 מיליון יורו עבורו, כאשר את 600 אלף היורו הראשונים יקבל המועדון וכל סכום מעבר לכך יתחלק שווה בשווה בין המועדון לבין השחקן וסוכניו.

גרסיה לא התאמן לאורך השבוע שעבר בגלל שתוצאות בדיקות הנוגעות לאקו לב שנעשו לו בקרית שמונה בעונה שעברה התעכבו. בגלל זה השחקן ערך אימונים בצד המגרש ורק היום חזר לאימונים מלאים. אנטואן קונטה ופרדי פלומן היו אמורים לנחות אתמול בארץ, אך טיסתם נדחתה במספר ימים בשל בעיות פרוצדוראליות שקשורות בכניסת זרים לישראל.

שחקן אורנבורג, דניאל מישקיץ'. GettyImages
רשאי לעזוב את קבוצתו הרוסית. מישקיץ'/GettyImages

הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים רוצה להחתים קשר אחורי בהקדם ואחד המועמדים הוא דניאל מישקיץ'. מדובר בקשר אחורי קרואטי בן 26, ששיחק בשנתיים האחרונות באורנבורג הרוסית ולמרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, הוא רשאי לעזוב את קבוצתו ללא תמורה בגלל שהיא נשרה לליגת המשנה.

יש לציין כי בשלב זה יש לבית"ר 6 זרים חתומים ועד שהיא לא תשחרר את אחד מהם, היא לא תוכל לבצע שינויים. במועדון מאמינים שעד סיום חלון ההעברות הנוכחי, קונטה ופלומן כבר לא יהיו חלק מהקבוצה ולכן ניתן יהיה לצרף קשר אחורי ובלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully