וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: איאד אבו עביד חתם לעונה נוספת

26.7.2020 / 18:08

המגן הימני ממשיך ללבוש אדום: "אני שמח להמשיך במועדון שכבר הפך לבית עבורי". עדן הרשקוביץ חתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

הפועל תל אביב הצליחה לשמור על המגן הימני שלה. איאד אבו עביד חתם הערב (ראשון) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ואמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במועדון שכבר הפך לבית עבורי. מצפים לנו הרבה אתגרים במהלך העונה הקרובה ונעשה הכל להצליח. מקווה שהאוהדים ישובו למגרשים במהרה כי אנחנו מתגעגעים אליהם מאוד".

השחקן בן ה-25, שיכול לשחק גם כבלם ועשה התקדמות גדולה בעונה האחרונה כמגן ימני, חזר להפועל תל אביב בספטמבר אשתקד אחרי שעבר גם במכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. ב-2019/20 כבש שער ליגה אחד ב-31 משחקים והוסיף שער בגביע המדינה.

עדן הרשקוביץ שחקן הפועל תל אביב עם סוכנו עידן בן אבו והבעלים זאב גרינברג. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
חזר הביתה. עדן הרשקוביץ עם סוכנו עידן בן אבו והבעלים זאב גרינברג/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

עוד לפני כן הודיעה הפועל תל אביב על החתמתו של עדן הרשקוביץ לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. הרשקוביץ, שחתם באמצעות סוכנו עידן בן אבו, חוזר למעשה לסגל של האדומים אחרי ששיחק כמושאל בהפועל רמת גן.

שחקן הכנף בן ה-22 כבש בעונה שעברה 11 שערים בליגה הלאומית ובישל שבעה נוספים. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וזכה בגביע עם קבוצת הנוער ב-2015, ולאחר מכן הספיק לרשום שתי הופעות בליגת העל במדי הקבוצה הבוגרת ועוד 16 משחקים בלאומית.

לאחר החתימה אמר הרשקוביץ: "אני מודה להפועל תל אביב וכל תקוותי היא שיאמינו בי לפחות כמו שאני מאמין בעצמי. אחת ממשאלותיי לעונה הקרובה היא שאוכל לשחק לעיניי הר געש האדום ביציע ושהוא יהנה ממני בדיוק כמו שאני נהנה ממנו".

עוד בוואלה!

מ.ס אשדוד תובעת מהפועל תל אביב 400 אלף יורו על עסקת יואב ג'רפי

לכתבה המלאה

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully