וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס העייפה מודה: "המשחקים אחרי פגרת הקורונה מוזרים מאוד"

האליפות תחכה מחזור נוסף, סארי לאחר ה-2:1 מול אודינזה: "זה מה שקורה לנו בזמן האחרון, איבדנו את הסדר שלנו. כולם עייפים"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

יובנטוס היתה יכולה להבטיח אליפות אמש (חמישי), אך רשמה הפסד מפתיע של 2:1 לאודינזה, ממש בתוספת הזמן. שלושה מחזורים לסיום העונה, מוליכה הגברת הזקנה בשש נקודות על אטאלנטה השנייה ובשבע על אינטר השלישית, כשבמחזור הבא מצפה לה משחק בית נוח מול סמפדוריה, בו תנסה לסגור עניין.

"זה מה שקורה לנו בזמן האחרון, אנחנו מאבדים את הסדר והצורה שלנו", הודה מאוריציו סארי לאחר שאיבד יתרון 0:1 מול קבוצת התחתית. "הפסדנו בדקה ה-92 כי רצינו לנצח בכל מחיר ואיבדנו סדר. קצת קשה למצוא את האיזון כרגע, כי כל השחקנים בכל קבוצות עייפים. אנחנו פחות אגרסיביים בשל כך, אבל הסדר והארגון חשובים יותר מאגרסיביות. זה יותר מנטלי מפיזי".

סארי הוסיף ואמר: "המשחקים הללו שאחרי פגרת הקורונה מוזרים מאוד, נצטרך להסיק את המסקנות ולנסות לחזור לצורת המשחק שלנו". על כך שקבוצתו ספגה כבר 38 שערים העונה - הכי הרבה מאז 2010/11 - אמר המאמן: "שרקו נגדנו 12 פנדלים, מספר לא שגרתי לקבוצת צמרת. כל הקבוצות סופגות יותר, וג'ורג'יו קייליני חסר לנו רוב העונה. זה מה שקורה עם פציעות, פשוט צריך להמשיך הלאה".

המנהל המקצועי של הגברת הזקנה פאביו פראטיצ'י הוסיף: "האם נשפר את הקבוצה? אנחנו מנסים לעשות זאת מדי עונה וננסה שוב בקיץ. השגנו תוצאות יוצאות דופן וזה לא פשוט להמשיך לנצח ולנצח".

מי שחזרה לעצמה היא לאציו, שניצחה 1:2 את קליארי והבטיחה את מקומה בטופ 4, אחרי 13 שנות היעדרות. "זה לילה קסום", אמר מאמנה, סימונה אינזאגי. "קשה היה לדמיין את זה, אבל היה לנו את הביטחון לעשות את זה. בעונה הבאה נשחק כל שלושה ימים החל מחודש אוקטובר, אז נזדקק לסגל גדול, אבל אני בטוח שנהיה מוכנים".

על צ'ירו אימובילה, שעקף את כריסטיאנו רונאלדו בטבלת המבקיעים עם 31 אמר מאמנו: "אנחנו רוצים שיזכה בנעל הזהב. זה לא יהיה קל, אבל ננסה לסייע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully