וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת נפרד מהפועל תל אביב: "לימדתם אותי מה זאת אהבה. אודה לכם לנצח"

24.7.2020 / 13:32

הקפטן בפוסט פרידה לפני המעבר לצרפת: "דחפתם אותי לרצות להשתפר". בקבוצה מסכמים: "פספסנו את הסדרה במשחק הראשון". וגם: התוכנית לעונה הבאה

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

הפועל תל אביב סיימה אמש (חמישי) את עונת 2019/20 עם הפסד 83:68 במשחק השלישי והקובע בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי תל אביב. הקבוצה של יאניס קסטריטיס הוליכה בפעם האחרונה לקראת סוף הרבע השלישי, אך נקלעה ל-4 וחצי דקות ללא נקודות, בהן הצליחה היריבה העירונית ליטול את ההובלה ולברוח לניצחון.

ים מדר עלה למשחק עם קרסול כואב ובהחלטה קשה החליט לסכן את עצמו ולעלות על הפרקט. הוא קלע 18 נקודות והוסיף 6 אסיסטים, אך גם איבד 7 כדורים. חוץ ממנו קלע תומר גינת 13 נקודות, והזרים של הקבוצה אכזבו. סק הנרי קלע 12 נקודות, אך קלע רק 2 מ-13 (!) ניסיונות מחוץ לקשת, ובכך רשם שיא פלייאוף עם 11 החטאות ל-3. טאליב זאנה קלע 11 נקודות, עם 3 מ-8 מקו העונשין וג'ורדן דיוויס סיים ערב חלש עם 9 נקודות.

בקבוצה יצאו מאוכזבים מאוד, שכן בשני המשחקים הראשונים בסדרת רבע הגמר הם נראו טוב יותר ממכבי תל אביב, ורק טעויות במשחק הראשון מנעו מהם לנצח את הסדרה כבר אחרי שני משחקים. "פספסנו את הסדרה במשחק הראשון", אמר אחד מאנשי הקבוצה ביציאה מהאולם, "נלחמנו, אבל זה לא הספיק. בסופו של יום, נתנו הכל".

"הסיפור הוא לא הרבע האחרון, באנו למשחק הזה פחות טוב מהמשחקים האחרונים, היה לנו ברור שמכבי תתנפל עלינו מההתחלה. הצלחנו לחזור, אבל הזריקות החופשיות וההגנה שלא הייתה אותו דבר, שם נפלנו", אמר תומר גינת בסיום. "בשורה התחתונה נגררנו לבלאגן, לא הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק שבאנו איתה. כשנותנים למכבי לרוץ, מפסידים, לא היינו מספיק טובים כדי לנצח. לפני הסדרה אף אחד לא האמין בנו, כשמסתכלים על המשחק הראשון, יודעים שהוא הפסד ענק, לא יודע איך זה היה משפיע על המשחק השני. הפתענו הרבה אנשים, עשינו סדרה טובה, שיכלה להיגמר אחרת".

לגינת היה זה משחק אחרון במדים האדומים, לפחות נכון לעכשיו, והוא יוצא לצרפת שם חתם בקבוצת לוולואה מטרופליטנס. "אני צריך לעכל את הדברים, הזכות כולה שלי לשחק במועדון הזה ארבע שנים, באתי בן אדם ושחקן אחר ממה שאני יוצא מפה, אני אוהב את המועדון הזה, אתגעגע למועדון ולאנשים שמשחקים בו. אני רק אגיד תודה".

בשעות הצהריים פרסם גינת פוסט פרידה. "לפני קצת יותר מארבע שנים הגעתי הביתה. עדיין לא ידעתי את זה, אבל כשעליתי למגרש בפעם הראשונה כילד בן 21 שמגשים את החלום הכי גדול שלו, הבנתי שהגעתי הביתה", כתב. "מהרגע הראשון קיבלתם אותי בזרועות פתוחות, נתתם לי להיכנס ללב שלכם ונכנסתם חזק ללב שלי. בכל משחק מחדש לימדתם אותי מה זאת אהבה, הוצאתם ממני את הכי טוב שיש בי ודחפתם אותי לרצות להשתפר בכל יום מחדש. עכשיו כשהגיע הזמן להיפרד, אני רוצה להגיד תודה. תודה שהפכתם את ארבע השנים האחרונות לטובות בחיים שלי, תודה שהפכתם אותי לבן אדם שאני ולשחקן שאני. אני אהיה אסיר תודה לנצח. זה לא נגמר, זה רק הסוף. אוהב אתכם".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב עלתה לפיינל פור עם 68:83 על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
תומר גינת שחקן הפועל תל אביב מול אמארה סטודמאייר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
כמה שזה כואב. גינת/דני מרון

הפועל תל אביב הולכת לעבור מתיחת פנים רצינית לקראת העונה הבאה. המאמן יאניס קסטריטיס שממשיך ירצה לנסות לראות המשכיות, כשמבין הישראלים הוא מאבד את תומר גינת בוודאות, וייתכן שגם את ים מדר שמנסה להיבחר בדראפט ה-NBA. לחואקין שוכמן ודניאל קופרברג יש חוזה, אך ייתכן ששוכמן יתבקש לקצץ בשכרו. רז אדם שהצטרף במהלך החודשים האחרונים של העונה, צפוי להמשיך, ובמועדון ישקלו לשמור גם את כרם משעור. שחקן נוסף שעשוי להמשיך הוא טאליב זאנה, ובהפועל תל אביב ישוחחו עמו בנושא לפני שיעזוב את הארץ.

בשלב הזה האדומים מתוכננים לחזור לשחק כבר ב-15 בספטמבר בדנמרק במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, אך לא ברור האם המשחקים יידחו בשל וירוס הקורונה או שיחלו בזמן. אם לא תחול דחייה, הפועל תשוב להתאמן כבר ב-20 באוגוסט, כשכבר בימים הקרובים יאניס קסטריטיס יחל בבניית הסגל ביחד עם הנהלת הקבוצה.

מי שנחשב למועמד המוביל להצטרף הוא הגארד גולן גוט, ששיחק במועדון תחת ארז אדלשטיין ובארבע השנים האחרונות שיחק בעירוני נס ציונה. בהפועל תל אביב כבר נפגשו עם נציגיו של גוט, ועושים מאמץ על מנת לצרפו בתקופה הקרובה.

(עדכון ראשון: 7:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully