וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עלתה לפיינל פור עם 68:83 על הפועל תל אביב

טיילר דורסי (26) ודני אבדיה (21 ו-10 ריבאונדים) חיפו על חסרונם של ווילבקין וזוסמן והוליכו את הצהובים למפגש מול גלבוע גליל בחצי הגמר למרות סגל קצר במיוחד. ים מדר הוביל מנגד עם 18, אבל קרס במאני טיים

טיילר דורסי מכבי תל אביב. דני מרון
סחב את מכבי לפיינל פור. טיילר דורסי/דני מרון

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לפיינל פור אחרי ניצחון 68:83 משכנע על הפועל תל אביב במשחק השלישי והמכריע ברבע הגמר. כל הסיכויים היו נגד הקבוצה של ספרופולוס לפני המשחק הזה. הצהובים, שהיו פחות טובים בשני המשחקים הראשונה בסדרה, איבדו למשחק הזה גם את ווילבקין וזוסמן ולמאמן היווני נותר סגל של 10 שחקנים בלבד. אבל שניים מהם הספיקו כמעט לבדם להכניע את האדומים. טיילר דורסי להט עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ודני אבדיה, שקלע 0 נקודות במשחק הקודם, היה נהדר עם 22 נקודות, 10 ריבאונדים וכמה סלים גדולים במאני טיים.

הפועל תל אביב קיבלה את כל המחמאות ובצדק על שני המשחקים הראשונים בעיקר בגלל יכולת נהדרת של מדר וגינת והגנה טובה מאוד. אלא שהפעם מכבי טסה ליתרון דו ספרתי עם 26 נקודות כבר ברבע הראשון. הפועל תל אביב חזרה והפכה ברבע השלישי, אבל אבדיה ודורסי סגרו עניין עם ריצת 2:12 ברבע המכריע. מדר סיים את המשחק הזה עם תרומה של 16 נקודות ו-6 אסיסטים אבל גם 7 איבודים. תומר גינת תרם 13 שלא הספיקו. מכבי תל אביב תתכונן עם ווילבקין למפגש בפיינל פור מול גלבוע גליל והפועל תל אביב? היא תצטרך להיערך לעונה הבאה בלי גינת וככל הנראה גם בלי ים מדר הנפלא.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הופיע במאני טיים, ובגדול. דני אבדיה/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 26 נקודות (9 מ-14 מהשדה), 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 4 חטיפות, דני אבדיה 22, 10 ריבאונדים ו-6 איבודים, אנג'לו קלויארו 13 ו-7 ריבאונדים, אמארה סטודמאייר 8, ג'ייק כהן 7 (2 מ-9 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, אות'לו האנטר 6, 6 ריבאונדים ו-6 איבודים, סנדי כהן 1. פרדריק בורדיון (04:45 דקות), דורי סהר ויהונתן אטיאס (00:05) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 18 נקודות (5 מ-14 מהשדה), 6 אסיסטים, 4 חטיפות ו-7 איבודים, תומר גינת 13 ו-5 ריבאונדים, סק הנרי 12 ו-5 אסיסטים, טאליב זאנה 11 ו-7 ריבאונדים, ג'ורדן דייויס 9, כרם משעור 5, חואקין שוכמן (19:03 דקות), רז אדם (00:27), דניאל קופרברג (02:53) וגל שטרנברג (00:07) שותפו, אך לא קלעו.

עוד בוואלה!

עשרות אוהדי מכבי תל אביב עודדו מהיציע בדרבי, המנהלת: "נערוך עמה בירור"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב דני אבדיה, ג'ייק כהן. דני מרון
התעלה בגדול במאני טיים. אבדיה חוגג עם ג'ייק כהן/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב התנפלה על הפרקט בפתיחה עם שלשה של דורסי ו-0:7 מהיר. אבל אחרי שני איבודים ים מדר קלע סל קשה והנרי צימק ל-9:8 עם שלשה משלו. אבל במקום לחזור לעניינים, מדר הוסיף עוד שני איבודים וירד לספסל. דני אבדיה העניש עם חמש נקודות רצופות והטיס את הצהובים ליתרון 9:17 כשנותרו קצת יותר משלוש דקות לסיום הרבע. הצמד אבדיה את דורסי המשיך לעשות נזקים להפועל תל אביב, שלא מצאה את הטבעת והפער צמחד כבר ל-9:22 עד שסק הנרי עשה לזה סוף עם שלשה נוספת. מכבי שיחקה אגרסיבי וסחטה הרבה עבירות. משעור קלע שלשה ראשונה והרבע הסתיים ביתרון 15:26 למכבי תל אביב.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר הפועל תל אביב. דני מרון
ארבעה איבודים מהירים ברבע הראשון. ים מדר מול דני אבדיה/דני מרון

רבע 2

הסגל הקצר והמחסור ברכז הורגש היטב אצל מכבי תל אביב בפתיחת הרבע השני. ים מדר העניש על איבוד ראשון עם שלשה ומיד לאחר מכן ג'ורדן דייויס חטף לדורסי והשלים ריצת 0:6 עם סל ועבירה. סנדי כהן וסטודמאייר רשמו עוד שני איבודים, אבל הפועל תל אביב הירבתה להחטיא מהקו והאנטר קבע 25:33 אחרי ארבע דקות ברבע. היתרון הצהוב שוב תפח לדו ספרתי אחרי הפקרות הגנתית וסל של ג'ייק כהן. אלא שהפועל תל אביב שיפרה את ההגנה שלה ועם סלים של גינת ומדר צימקה ל-29:37. קלויארו שבר בצורת צהובה עם שלשה, אבל מדר קלע מהקו, גינת חטף לאבדיה וג'ורדן דייויס השלים מהלך של סל ועבירה כדי לצמק ל-36:40 בלבד. הפועל תל אביב התקרבה, האנטר רשם איבוד תשיעי ברבע השני ושלשה של דייויס קבעה 42:41 בלבד לצהובים כשאנחנו חצי דקה לפני המחצית. אבדיה קלע עוד פעם אחת מהקו, שוכמן החטיא שלשה ובמחצית מכבי תל אביב הובילה 41:43 בלבד.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
10 נקודות, אבל גם שלושה איבודים עד המחצית. דני אבדיה/דני מרון

רבע 3

הקאמבק האדום הושלם ברבע השלישי. אבדיה (פעמיים) וג'ייק כהן רשמו שלושה איבודים רצופים. זאנה ומדר הענישו עם ריצת 0:6 שהעניקה יתרון ראשון לאדומים - 47:49. קלויארו קטע את המומנטום האדום עם שלשה. ים מדר עשה עבירת תוקף בצד השני וג'יק כהן תפר עוד שלשה והחזיר את היתרון למכבי תל אביב, אבל גינת צלף שלשת נגד בצד השני. ה-איש של מכבי תל אביב ברבע הזה היה טיילר דורסי שנכנס לטירוף ועם 8 נקודות רצופות קבע 56:61 למכבי תל אביב כשנותרה חצי דקה לסיום הרבע הזה. גינת זרק מקילומטר והאנטר חתם את הרבע עם ריצת 0:8 ויתרון 56:63 בסיום הרבע.

אמארה סטודמאייר שחקן מכבי תל אביב מול דניאל קופרברג שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
אמארה סטודמאייר בפעולה/דני מרון

רבע 4

הלחץ של שתי הקבוצות הורגש היטב ברבע המכריע עם החטאות בשני הצדדים. מי ששבר את הקרח היה סק הנרי שעם סל ראשון ברבע אחרי שלוש דקות צימק ל-59:63. דני אבדיה קלע סל ראשון לצהובים רק אחרי שש דקות ודורסי הלוהט קבע 63:67. אבדיה השלים ריצת 0:6 וגרם לקציקריס להזעיק פסק זמן, אבל האדומים חזרו ממנו עם זריקה לא אחראית של סק הנרי. האדומים איבדו את הראש, משעור שוב פספס ואבדיה תפר שלשה גדולה כדי לקבוע יתרון 63:72 כשנותרו רק שלוש דקות לסיום המשחק. גינת שבר את הבצורת, אבל סטודמאייר עשה סל קשה ומכבי ברחה ל-65:76 ששבר את הפועל תל אביב. אבדיה קלע שוב מהקו ובסיום: 68:83 למכבי תל אביב שעלתה לפיינל פור.

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב מול טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
תומר גינת במאבק עם דורסי/דני מרון
כרם משעור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
תרם את שלו עם שלשה רבע הראשון. כרם משעור/דני מרון

כ-25 אוהדי מכבי הוכנסו לאולם, עם התגים שכל קבוצה מקבלת לכל משחק, ועודדו ביציעי יד אליהו. במכבי תל אביב טענו כי הדבר לא אסור על פי התקנון, ושבמשחקים הקודמים הפועל תל אביב גם כן הכניסה אוהדים. עם זאת, מחזה שבו נראים אוהדים מעודדים בצורה כזאת טרם נראה במגרשי הספורט בישראל בעידן הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully