וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי מכבי תל אביב עודדו מהיציע בדרבי, המנהלת: "נערוך עמה בירור"

הצהובים טענו כי הדבר לא נעשה בניגוד לתקנון והצופים הוכנסו עם תגים שאושרו להם, במנהלת זעמו: "חבל שמכבי תל אביב מסכנת את קיומו של הפיינל פור". מכבי תל אביב: "אנחנו לא חורגים מהכמות, וגם המנהלת אמרה כך בהודעתה"

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

בווידאו: קבוצות ה-NBA מתכוננות לחזרת הליגה

זעם גדול נרשם במנהלת בעקבות התמונות החריגות שנרשמו הערב (חמישי) באולם ביד אליהו, כאשר עשרות אוהדי מכבי תל אביב נכחו ביציע במהלך המשחק מול הפועל תל אביב בדרבי המכריע, במשחק שהמנצחת בו תעלה לפיינל פור. לטענת מכבי תל אביב, כ-25 אוהדים הוכנסו לאולם, עם התגים שכל קבוצה מקבלת לכל משחק. עם זאת, האוהדים עודדו והשתמשו בזמבורות, ולראשונה מאז פגרת הקורונה נרשמה במגרש בספורט בישראל אווירת קהל. במכבי תל אביב טענו כי הדבר לא אסור על פי התקנון, ושבמשחקים הקודמים הפועל תל אביב גם כן הכניסה אוהדים.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
מחזה לא שגרתי. אוהדי מכבי תל אביב בהיכל/דני מרון

דריל מונרו: "זו בדיחה"

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
צופה מהצד. ווילבקין/דני מרון

במהלך הרבע השני נרשמה פעולת מניעה ראשונה נגד האוהדים, כאשר אנשי אבטחה הגיעו אליהם ולקחו להם את הזמבורות. בהמשך המשחק עברו אנשי האבטחה ובדקו אוהד אחר אוהד אם הוא מחזיק בתג החוקי, והוציאו מספר אוהדים מהאולם.

מהמנהלת נמסר: "מנהלת הליגה אישרה לקבוצות להכניס בעלי תפקיד וחברי הנהלה בלבד וחשבה שהקבוצות יהיו אחראיות מספיק לעמוד בכך. מכבי תל אביב הכניסה אוהדים הערב והמנהלת תערוך עמה בירור על כך. חבל שמכבי תל אביב מסכנת את קיומו של הפיינל פור. כל מי שלא ברשימה התבקש לצאת מהאולם על ידי מאבטחי המנהלת.

"יש לציין שלמרות כניסת האוהדים אין חריגה מכמות הנוכחים באולם שאושרה על ידי משרד הבריאות. המנהלת בפיינל פור תאפשר כניסה רק לבעלי תפקיד ורק לאחר בדיקת תעודה מזהה ותתגבר את כמות המאבטחים".

גם אחרי ההודעה של המנהלת, במכבי תל אביב המשיכו לטעון שהקבוצה לא חורגת מהכמות המותרת, וכך למעשה גם המנהלת אמרה בהודעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully