וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ים מדר בדרך לדראפט ה-NBA? המומחים חושבים שכן, הקבוצות לא

האם הכוכב העולה של האדומים אכן על הכוונת של קבוצות ה-NBA? על פי הרשימה שפרסמו הקבוצות, מדר לא נכלל בין 105 השמות שיזומנו למחנה הקומביין, ויש "הסבר"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

האם ים מדר אכן מועמד להיבחר השנה בדראפט ל-NBA? תלוי את מי שואלים. קבוצות ה-NBA ערכו הצבעה כדי לבחור רשימה של 105 שחקנים, ואלה שקיבלו את הכי הרבה קולות יזומנו למחנה הקומביין (אם הוא אכן יקרה, לאור המצב הייחודי). הרשימה הזאת תקוצץ בסופו של דבר ל-70 שחקנים, על ידי הצבעה נוספת של הקבוצות. ים מדר, שעל פי לא מעט פרשנים הוזכר כמועמד להיכלל בדראפט, לא נכלל ברשימה שבחרו הקבוצות.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
דני אבדיה יהיה ב-NBA בעונה הבאה, אבל האם גם ים מדר?/דני מרון

כאמור, "מומחי" הדראפט של ESPN העריכו בימים האחרונים שהגארד של הפועל תל אביב - שהרשים במשחקיו האחרונים בישראל ועורר גם עניין במהלך אליפות אירופה שבה זכתה נבחרת העתודה של ישראל - כן נמצא על הכוונת של מספר קבוצות, ולכן כן עשוי להיבחר בדראפט. עם זאת, בהשוואה בין הרשימות של "מומחי" הדראפט של ESPN לבין הקבוצות עצמן ישנן לא מעט אי התאמות.

ישנם עשרה שמות שהופיעו ברשימת הטופ-100 מועמדים של ESPN לעומת הטופ-105 של קבוצות ה-NBA עצמן, וים מדר הוא אחד מהם (נכלל ברשימה של ESPN במקום ה-69). על פי ג'ונתן גיבוני מ-DraftExpress, העובדה שמדר לא ברשימה היא "לא מפתיעה, יחד עם עוד חמישה אירופאים נוספים, אולי כי קבוצות ה-NBA לא חשבו שהם יוכלו להגיע למחנה, אם אכן יתקיים. עם זאת, זה לא מנע מהם להצביע לשמונה שחקנים אחרים מעבר לים".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully