וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת התרגש בטקס, ים מדר: "הוכחנו שאנחנו יכולים לעמוד מולם"

21.7.2020 / 22:59

הפועל תל אביב חגגה את הניצחון בדרבי הפלייאוף וערכה טקס לגינת במשחקו האחרון בדרייב אין. קסטריטיס: "מגיע לשחקנים לנצח משחק גדול"

הפועל תל אביב האריכה לעצמה הערב (שלישי) את העונה בצורה הכי מרשימה שאפשר. האדומים ניצחו דרבי פלייאוף ראשון מאז 1991/92, אחרי לא פחות מ-21 הפסדים, כשגברו על מכבי תל אביב 72:82 במשחק השני בסדרת רבע הגמר וכפו משחק שלישי ומכריע שייערך ביד אליהו ביום חמישי בשעה 21:15. ים מדר כיכב עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים ולצדו בלט תומר גינת עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים. עשרות אוהדים מאושרים הגיעו בסיום המשחק לדרייב אין, שרו לשחקנים וחגגו את הניצחון הגדול.

לאחר המשחק נערך טקס לגינת, לו היה זה משחק אחרון בדרייב אין לפני המעבר לקבוצה הצרפתית לוולואה. הפורוורד הודה לאנשי הפועל תל אביב ואמר: "יש משחק בעוד 48 שעות. אני מודה לכולם, ריגשתם אותי מאוד. כשיגיע הזמן אסכם כמו שצריך".

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
תומר גינת נפרד/דני מרון
שחקן הפועל תל אביב תומר גינת עם רמי כהן. דני מרון
עדיין לא השלים את העבודה. גינת בטקס/דני מרון

ים מדר אמר בסיום: "ניצחנו, היה חשוב, היינו שם גם במשחק שעבר. זה מרגש, תומר גינת הגיע לפה מהליגה השנייה, הוא נתן המון למועדון והמועדון נתן לו המון, אני שמח מאוד שהמשחק האחרון שלו פה הוא ניצחון בדרבי. היינו חייבים את הניצחון הזה ועשינו את זה, אני שמח מאוד. אני בא לשחק, אני משתדל להתרכז בקבוצה ולעשות את האחרים יותר טובים. הוכחנו שאנחנו יכולים לעמוד מול מכבי תל אביב".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי תל אביב 72:82 ואיזנה את סדרת רבע הגמר ל-1:1

לכתבה המלאה
יאניס קסטריטיס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
גאה בשחקנים. יאניס קסטריטיס/דני מרון

המאמן יאניס קסטריטיס הוסיף: "אנחנו מאוד מרוצים ומאוד גאים בשחקנים, סוף סוף אחרי הרבה חודשים רעים ושבועות קשים הם מנצחים משחק גדול שמגיע להם. אני גאה בהם. אנחנו צריכים להיות ריאליים, בנקודה הזאת יש לנו עוד משחק אחד, רק סיימנו את הרבע השלישי של המשחק, ועכשיו יש לנו את הרבע האחרון. יש לנו יומיים, אנחנו צריכים להשאר עם תוכנית המשחק, ולהישאר עם הרצון שלנו לשחק עוד משחק אחד. אנחנו יכולים לשלוט רק בקבוצה שלנו, האגרסיביות שלנו זה הפילוסופיה שלנו, אנחנו עובדים עם הרבה אנרגיה בהגנה. אנחנו צריכים להשאר עקביים ואפילו חכמים יותר, עשינו היום עבודה טובה, אבל מה שלא קרה היום, יקרה במשחק הבא. מכבי יהיו אינטנסיביים ומפוקסים, נצטרך לעשות את העבודה שלנו".

עוד אמר המאמן היווני: אין סודות, אני לא יכול לדבר על מה קרה לפני. לפני שהעונה נעצרה השחקנים השתפרו בהגנה, אבל זה היה רק כמה שבועות עם המאמן החדש. אין סודות, יש הרבה עבודה ורצון מכולם. כולם צריכים ליהנות מהמשחק ולתת את הכי טוב שלהם, וברגע שאנחנו מבינים שככה ניהנה מהמשחק יותר, כולם יהיו שמחים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully