וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי תל אביב 72:82 ואיזנה את סדרת רבע הגמר ל-1:1

האדומים סיפקו הצגה בדרייב אין וכפו משחק שלישי ומכריע. מדר (22 נקודות) וגינת (21) היו נפלאים, ווילבקין הורחק מנגד, ערב אומלל לאבדיה שסיים ללא נקודה. ביום חמישי תיקבע העולה לפיינל פור

סקוטי ווילבקין אחרי ההרחקה מכבי תל אביב. דני מרון
זעם על השיפוט והורחק. ווילבקין/דני מרון

לאחר המותחן ושברון הלב במשחק הראשון בסדרה, הצליחה הערב (שלישי) הפועל תל אביב לאזן את רבע הגמר מול מכבי תל אביב ל-1:1, לאחר שניצחה 72:82 בדרייב אין. המשמעות: משחק שלישי ומכריע ביום חמישי הקרוב ביד אליהו, בו המנצחת תעפיל לפיינל פור. יהיה חם בין המדורגת ראשונה למדורגת שמינית, בסדרה שמתפתחת בניגוד לציפיות.

ממש כמו במשחק הראשון, גם הערב האדומים פתחו טוב יותר וברחו ליתרון דו-ספרתי מהיר. גם הפעם האלופה הצליחה לחזור, על אף יכולת חלשה, אולם לאחר הרחקה של סקוטי ווילבקין העצבני בתחילת הרבע השלישי השיגה המארחת מרווח ביטחון נוסף ובסופו של דבר הצליחה לשמור על היתרון בשיניים ולקטוע רצף של 21 הפסדים ליריבה העירונית במסגרת הפלייאוף. כעת היא רחוקה 40 דקות מהעפלה סנסציות לארבע הגדולות.

כמו בלא מעט משחקים מאז פגרת הקורונה, גם הפעם היו אלה ים מדר (22 נקודות) ותומר גינת (21) שהובילו את האדומים. מנגד, ווילבקין היה חלש עד ההרחקה, דני אבדיה סיפק ערב אומלל עם 0 נקודות ו-4 איבודים וגם טיילר דורסי התקשה לתרום שלא בגארבג' טיים. ביכולת הזו, עם 20 אחוז מחוץ לקשת ו-23 איבודים, כלל לא בטוח שמכבי תל אביב פייבוריטית במשחק על כל הקופה, בעוד פחות מ-48 שעות.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. דני מרון
הצגה במשחק הבית האחרון שלו בדרייב אין. גינת/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, דני אבדיה, אנג'לו קלויארו ואותלו האנטר, בעוד הפועל תל אביב העלתה את יד מדר, סק הנרי, חואקין שוכמן, תומר גינת וטאליב זאנה.מדר וגינת סיפקו יכולת טובה, זאנה הצטרף, חדירה נהדרת של הרכז הצעיר העלתה את האדומים ל-6:14 ואילצה את ספרופולוס לקחת פסק זמן ראשון. ג'ורדן דייויס שקם מהספסל הפך את זה ל-9:20, כרם משעור צלף שלשה, ווילבקין הצליח לצמק על הבאזר ובסיום הרבע הראשון רק 18:23 להפועל תל אביב, אף שהצהובים סיימו אותו עם שמונה איבודים.

רבע 2:

לאחר עימות מילולי קל עם שוכמן, צימק אמארה סטודמאייר ל-25:22. סנדי כהן הוריד ל-28:26 אחרי אסיסט נהדר של ווילבקין, מדר ענה בשלשה עם הקרש והחזיר את האדומים ל-26:33. ג'ייק כהן קלע חמש נקודות רצופות וצימק בחזרה ל-33:31, סטודמאייר ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על זאנה ובמחצית הראה לוח התוצאות על 33:40 להפועל תל אביב. מדר סיים מחצית ראשונה נפלאה עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים. סטודמאייר הוביל מנגד עם 8.

עוד בוואלה

היועץ המשפטי של האיגוד יחליט האם להעמיד לדין את סקוטי ווילבקין

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
ערב אומלל. אבדיה/דני מרון

רבע 3:

דרמה בפתיחת הרבע השלישי: ווילבקין חדר לסל, לא קיבל עבירה, זעם על צוות השיפוט ומיד ספג הרחקה. מדר ניצל זאת כדי לקבוע 38:48, אבדיה המשיך להחטיא וירד לספסל, גינת הוסיף שלשה והגדיל את הפער ל-42:54, זוסמן וקלויארו הורידו בשלשות משלהם ל-54:52, גינת ודייויס ענו גם הם בשלשות, ועם העליה לרבע המכריע עמד היתרון האדום על 56:60.

רבע 4:

זוסמן ירד לחדר ההלבשה עם כאבים בשריר הירך האחורי, דורי סהר עלה במקומו, מדר הנהדר קבע 57:68, שבע דקות לסיום. אבדיה האומלל איבד והנרי ניצל זאת כדי להגדיל את היתרון ל-57:72. מדר הוסיף עוד סל אקרובטי, ומשם מכבי תל אביב כבר לא חזרה. זה נגמר ב-72:82 גדול להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. דני מרון
שוב נצץ במאני טיים. ים מדר/דני מרון
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
לזה הוא לא ציפה. שמעון מזרחי/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 22 ו-6 אסיסטים, תומר גינת 21 (4 מ-5 ל-3) ו-7 ריבאונדים, סק הנרי 13, ג'ורדן דייויס 11, טאליב זאנה 10 ו-7 ריבאונדים, כרם משעור 5. חואקין שוכמן (18 דקות), דניאל קופרברג (9 דקות), שחר לזר, דנאל כוזהינוף, לוטן אמסלם וגל שטרנברג (דקה כל אחד) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 14, טיילר דורסי 13 (0 מ-7 ל-3) ו-9 ריבאונדים, יובל זוסמן 12, אמארה סטודמאייר 11, אותלו האנטר 8 ו-7 ריבאונדים, ג'ייק כהן 7, סקוטי ווילבקין 5 (2 מ-8 מהשדה), סנדי כהן 2 (1 מ-6 מהשדה). דני אבדיה (21 דקות, 4 איבודים), פרדריק בורדיון (3 דקות) ודורי סהר (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully