וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין עשוי לעמוד לדין, ספרופולוס: "לא מתקבל על הדעת שהוא מקבל 0 שריקות"

21.7.2020 / 22:32

תובע האיגוד יחליט אם להעמיד לדין את כוכב מכבי תל אביב שעלול להיות מורחק מהמשחק השלישי. מאמנו גונן עליו: "שמרו עליו 3 שחקנים, הגיעו לו יותר שריקות. יובל זוסמן נפצע בשריר הירך האחורי וייבדק הלילה

אכזבה עצומה נרשמה במכבי תל אביב אחרי ההפסד 82:72 להפועל תל אביב, שכפתה משחק שלישי ומכריע על הפיינל פור שייערך בעוד 48 שעות ביד אליהו. אם לא די בכך, סקוטי ווילבקין הורחק והתובע של איגוד הכדורסל אמור לעיין כבר מחר (רביעי) על הבוקר בדוח השיפוט ולהחליט האם להעמיד אותו לדין. כזכור, השחקן הורשע השבוע על זריקת בקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון לפני מספר שבועות בגין עבירות של הפרת סדר והתנהגות בלתי ספורטיבית.

בין היתר הוענש השחקן בהרחקה על תנאי על עבירות דומות, וכעת יחליט עו"ד טל אור האם להעמידו לדין ואם כן, האם בסעיפים הללו. ווילבקין הורחק בפתיחת הרבע השלישי אחרי שחדר לסל ולא קיבל עבירה. הוא זעם על צוות השיפוט ומיד ספג הרחקה. בתקנון המשמעת קיים סעיף נוסף של העלבת שופט המשחק, ששונה מהסעיפים שבגינם הורשע ווילבקין, אך הוא עדיין עשוי להיות מורחק, אם היועץ המשפטי ידרוש זאת.

אם לא די בכך, יובל זוסמן נפצע בשריר הירך האחורי, נטש את הפרקט ויעבור הלילה בדיקה קריטית שתקבע מה חומרת הנזק ואם הוא יוכל לשחק במשחק השלישי.

סקוטי ווילבקין אחרי ההרחקה מכבי תל אביב. דני מרון
הורחק ויעמוד לדין. ווילבקין/דני מרון

יאניס ספרופולוס פרגן ליריבה ואמר בסיום: "ברכות להפועל, הם שיחקו חזק יותר מאיתנו, שלטו לאורך כל המשחק, וניצחו. אנחנו צריכים לשנות את המשחק שלנו, לשחק הרבה יותר טוב במשחק הבא כדי להעפיל לפיינל פור".

המאמן התייחס לשיפוט ואמר: "אני לא יודע אם ראיתם את המשחק, אבל קבוצה אחת נלחמה חזק, ובשבילי סקוטי ווילבקין הוא אחד משחקני היורוליג הכי טובים, ולשחק נגד הגנה כזאת ששומרת עליו עם שניים שלושה שחקנים והוא מקבל אפס זריקות עונשין, לדעתי זה לא מתקבל על הדעת ומגיע לו יותר שריקות". אנחנו צריכים להמשיך, מכל הקבוצות בליגת העל אנחנו הקבוצה ששיחקה הכי הרבה משחקים, אמרתי שזה מאוד מסוכן לפציעות, וצדקתי".

על המשחק החלש של אבדיה, שסיים עם 0 נקודות: "כולם לא מכונות, זה נורמלי שלמישהו יהיה משחק לא טוב, נכין את דני למשחק הבא. ננסה לדבר עם השחקנים, לנתח את המשחק, נצטרך להילחם חזק מאוד, אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור ולהילחם על האליפות, זו מוטיבציה חזקה מאוד".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
יחמיץ את המשחק הבא? יובל זוסמן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully