וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "ויתרתי על חלק משכרי מתוך הבנה של המצב של אקוודור"

המאמן הסביר מדוע החליט להתפטר מהנבחרת במהלך חד צדדי: "כשקורדון (המנהל הטכני) עזב, הבנתי שאני צריך להתפטר. מאחל הצלחה למחליף שלי"

צילום: רויטרס

ג'ורדי קרויף ספג הרבה ביקורות אחרי שהחליט להתפטר מתפקידו כמאמן נבחרת אקוודור, תפקיד אותו קיבל רק בינואר האחרון. רוב הביקורות גרסו שהוא לקח הרבה כסף מההתאחדות ולא העביר אפילו משחק אחד, אבל היום (חמישי) ג'ורדי הסביר את גרסתו למהלך המפתיע שלו.

ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור. רויטרס
רומן קצר במיוחד עם אקוודור. ג'ורדי קרויף/רויטרס

ג'ורדי הסביר ואמר: "מהצד שלי רציתי להיות עקבי ולקבל את ההחלטה הכי נכונה. הייתי בטוח שזה הפיתרון הכי טוב לכל הצדדים בגלל שמצאנו את עצמנו במצב של חוסר יציבות במדינה שנפגעה כלכלית בגלל מגיפת הקורונה".

ג'ורדי חשף שהעזיבה של אנטוניו קורדון המנהל הספורטיבי של ההתאחדות באקוודור שכנעה אותו לעזוב: "עם החלטתו של קורדון להתפטר מתפקידו בהתאחדות, הבנתי שזה הזמן להציע את התפטרותי כמאמן של הנבחרת. סיכמתי עם ההתאחדות שאני אוותר על חלק משכרי כאות הזדהות עם המשבר הכלכלי במדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קרויף החמיא להתאחדות והנבחרת המקומית כשהוסיף: "לכדורגל באקוודור יש תכניות איך להשתפר ולנצל את הפוטנציאל של השחקנים פה. אני משוכנע שלנבחרת יש הווה מבטיח ועתיד טוב עוד יותר. אני מאחל להם הצלחה גדולה עם המאמן החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully