וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הפסידה 2:1 לאודינזה, הבטחת האליפות נדחתה

דה ליכט כבש שער יפה (42), אבל גם התרשל בהגנה ואפשר לפופאנה לכבוש שער ניצחון (92). נסטורובסקי איזן (52) בין לבין. לאציו ניצחה 1:2 את קליארי, אימובילה עקף את רונאלדו

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש שער במדי שחטאר דונייצק

המחזור ה-35 בסריה A נמשך הערב (חמישי) עם שני משחקים. המוליכה יובנטוס הייתה יכולה להבטיח את האליפות אם הייתה מנצחת את אודינזה, אבל שמטה יתרון והפסידה 2:1. לאציו הבטיחה את המקום הרביעי עם ניצחון 1:2 על קליארי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
משחק לא טוב. רונאלדו/רויטרס

אודינזה - יובנטוס 1:2

מאוריציו סארי ושחקניו יצטרכו להתאזר בסבלנות עד שיבטיחו את האליפות למרות שהיא כבר הייתה להם בידיים הערב והם שמטו אותה אחרי שאיבדו יתרון - שהיה מבטיחלהם את התואר - והפסידה לאודינזה, ששיפרה את מאזנה ל-39 נקודות וככל הנראה הבטיחה עונה נוספת בסרייה A.

מתייס דה ליכט העלה את יובנטוס ליתרון בדקה ה-42 עם שער נהדר כשהשתלט על כדור שחזר מההגנה ובעט חזק ומדויק לפינה מ-18 מטר פנימה את ה-0:1. במצב הזה יובנטוס אלופה כבר הערב. אודינזה השוותה בדקה ה-52: קן סמה הגביה משמאל, איליה נסטורובסקי נותר חופשי ונגח חזק ומדויק פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-92. סקו פופאנה קיבל את הכדור ובאיטיות הצליח לעבור את כל הגנת יובנטוס, כשהוא משחיל לדה ליכט בין הרגליים ובעט פנימה את ה-1:2.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' לאציו. GettyImages
הבטיחו את המקום באלופות. שחקני לאציו חוגגים/GettyImages

לאציו - קליארי 1:2

השחקנים של סימונה אינזאגי רשמו ארבעה הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים, אבל קיבלו יריבה בהזמנה והשיגו ניצחון שהבטיח להם סופית את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשון משער של ג'ובאני סימאונה הבן של דייגו (45), אבל מילינקוביץ' סאביץ' השווה מיד לאחר ההפסקה וצ'ירו אימובילה הפך (60) ועל הדרך עקף את רונאלדו בראש טבלת המבקיעים עם 31 כיבושים בליגה ועונה מופלאה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully