וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה: "אנשים שלא מכירים אותי אמרו שיש לי אופי בעייתי, מפתיע"

הקיצוני החדש של באיירן עקץ כמה מהפרשנים ואמר: "מאושר להיות כאן סוף סוף. לקבוצה יש סיכוי גדול לזכות באלופות העונה"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

הקיצוני של באיירן מינכן לירוי סאנה העניק ריאיון ל"בילד" אחרי המעבר ממנצ'סטר סיטי ותחילת האימונים בקבוצתו החדשה.

"אני שחקן נבחרת גרמניה ועכשיו משחק במועדון הגדול ביותר בגרמניה", אמר סאנה, "אני יודע שיהיה עליי הרבה פוקוס, אבל זה לא מלחיץ אותי. אעשה מה שאני יודע, אסור שזה ישפיע על ההופעות שלי במגרש. ההעברה לקחה יותר מדי זמן. אני מבין שזה גרם לעצבים בקרב האוהדים, אבל זה גרם לי להיות אפילו מאושר יותר שאני סוף סוף כאן".

סאנה דיבר על הפציעה במגן הקהילה בעונה שעברה, שמנע ממנו להשלים את ההעברה כבר בקיץ הקודם: "באותו רגע דאגתי יותר לגבי הברך שלי מאשר לגבי ההעברה. מעולם לא חוויתי בעיות עם הברך לפני כן, אז זה היה סוג של הלם. לרוע המזל, הפציעה הזו השביתה אותי לזמן רב. לא חשבתי שאני לא צריך לשחק כי אם אפצע המעבר יבוטל, העניינים לא היו בשלב כל כך מתקדם".

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
על פפ גווארדיולה: "היחסים בינינו טובים. לא היה שלב בו לא יכולנו לסבול אחד את השני או משהו כזה. פפ עזר לי להגיע לרמה גבוהה". סאנה/GettyImages

על יחסיו עם מאמן באיירן לשעבר וסיטי היום פפ גווארדיולה אמר סאנה: "היחסים בינינו טובים. לא היה שלב בו לא יכולנו לסבול אחד את השני או משהו כזה. פפ עזר לי להגיע לרמה גבוהה. הוא שאפתן ורוצה לקדם את השחקנים שלו בכל יום. הוא עקשן בצורה חיובית מבחינה טקטית וזה עזר לי". על העובדה שסירב לנהל מו"מ על חוזה חדש בסיטי אמר: "זה לא היה קל. פפ והקבוצה הנהדרת הזו היו הסיבה שבגללה הלכתי למנצ'סטר מלכתחילה. אבל רציתי לנסות משהו חדש. הקונספט של באיירן והתכניות שלה מתאימות לי בצורה מיטבית ולכן קיבלתי את ההחלטה".

סאנה המשיך: "חסן סליהאמידז'יץ' והרעיונות שלו שיחקו תפקיד גדול במעבר. הוא עמד מאחורי ההעברה מהרגע הראשון ולא ויתר. אני אסיר תודה על כך. הוא הראה לי איך המועדון עובד, איזו קבוצה הוא רוצה שתהיה פה ואיך הדברים ייראו. אני מכיר הרבה מהשחקנים פה ואני מתאים מאוד לבאיירן. רציתי להיות חלק מההצלחה של באיירן. הרגשתי איך כל המועדון, קרל היינץ רומניגה, הרברט היינר, אולי הנס ואוליבר קאן עשו הכול כדי שהדברים יעבדו".

על ההחלטה לצרף את סאנה ולא ורנר אמר הקיצוני: "זה סימן שהמועדון רצה אותי מאוד, אני מכיר הרבה מהשחקנים ויש לנו כימיה מצוינת". על הדיבורים שהיו על האופי שלו אמר הגרמני: "זה הפתיע אותי. זה הגיע מאנשים שלא מכירים אותי ולא יודעים איך אני עובד. איך מישהו יכול להגיד דבר כזה? אני לא הייתי מדבר על אופי של מישהו שאני לא מכיר. הקיצוניים מעצבים את המשחק של באיירן וזה מתאים לי מאוד".

סאנה התייחס לשאלה מדוע לא הצטרף לבאיירן כבר ב-2016: "לא ראיתי אז את באיירן כיעד מוצלח. רובן וריברי היו ברמה הכי גבוהה שיש ואני לא הייתי מוכן עדיין. ברור שבאיירן קסמה לי מאוד, אבל אז חשבתי שזה לא הצעד הנכון ושלא אקבל דקות משחק". על כך שקיבל את החולצה מספר 10 אמר סאנה: "אריאן רובן לבש אותה, אפילו אולי הנס בעבר. אני יודע איזו אחריות מגיעה עם החולצה הזו. הלכתי אל הבית של אולי הנס אחרי החתימה ודיברתי איתו, דיברתי כמובן גם עם הנשיא הנוכחי הרברט היינר, היו בינינו שיחות מצוינות".

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"זה לא ששחקני באיירן התקשרו אליי בכל יום כדי לשאול מתי אני מגיע". סאנה/GettyImages

סאנה הוסיף: "זה לא ששחקני באיירן התקשרו אליי בכל יום כדי לשאול אותי מתי אני מצטרף. לאון גורצקה, סרג' גנאברי ויוזואה קימיש יצרו איתי קשר. שילמתי להם כדי שיפעילו לחץ על באיירן (צוחק). ברור שאני רוצה לשחק בכל משחק, אבל אני לא דורש לפתוח בכל משחק. אין שחקן בעולם שיכול לפתוח בכל משחק ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר. אני לא נגד רוטציה. זה עוזר לקבוצה, סרג' גנאברי, קינגסלי קומאן ואני: זה נשמע טוב מאוד".

סאנה התייחס לשמועות שקושרות את דייויד אלאבה למנצ'סטר סיטי ואמר: "אני מקווה מאוד שהוא יישאר. אשמח מאוד לשחק איתו. הוא בחור טוב וכדורגלן נהדר. אנחנו מעריכים מאוד אחד את השני. דייויד הוכיח שהוא לא רק אחד המגנים השמאליים הטובים בעולם, אלא גם בלם יוצא מן הכלל. כל השחקנים פה רעבים ומרוכזים מאוד. יש להם מטרות גדולות עם המועדון, אני בהחלט רואה סיכוי לזכות עם באיירן מינכן בליגת האלופות".

על הסיכוי של רוברט לבנדובסקי לזכות בכדור הזהב, אם לא היה מתבטל הטקס העונה, אמר סאנה: "רוברט בעונה נהדרת והמספרים שלו מדהימים. אם באיירן תזכה בליגת האלופות, הסיכוי שלו היה ריאלי מאוד לזכות בכדורגלן השנה. באיירן חזרה העונה מהפסקת הקורונה עם עוצמות ויציבות, יש לקבוצה סיכוי גדול לזכות בליגת האלופות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully