וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות באיירן מינכן: החלק של שחקני העבר בזכייה של ריאל מדריד באליפות

ראול, רוברטו קרלוס, דייויד בקהאם, אלברו ארבלואה, זינדין זידאן. הבלאנקוס שאבו מהבווארים השראה ובספרד טוענים: זו אחת הסיבות העיקריות להצלחה הגדולה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד זורקים באוויר את המאמן זינדין זידאן

אתרי התקשורת והעיתונים בספרד ממשיכים לשבח את ריאל מדריד על הזכייה באליפות. באחד מאתרי הספורט המובילים במדינה, "מארקה", מצאו את אחת הסיבות להצלחת הקבוצה העונה. "ריאל מדריד הולכת בעקבות באיירן מינכן בכל הקשור לצירוף שחקני עבר למועדון", נכתב באתר. "באיירן מינכן השכילה לעשות זאת עוד לפני שנים, כשצירפה את בקנבאואר ורומיניגה לצוות, ונראה שריאל מדריד הולכת בעקבותיה".

בראש ובראשונה נמצא זינדין זידאן כמובן, שרשם שנים יפות מאוד בריאל מדריד גם כשחקן. המאמן הצרפתי החל את דרכו בקבוצת המילואים של המועדון עד שבסופו של דבר הגיע לקבוצה הבכירה. גם חלוץ העבר ראול נמצא בדרכו של הצרפתי, אחרי ששב למועדון ומונה למאמן של אחת מקבוצות הילדים. גם צמד הברזילאים, רונאלדו ורוברטו קרלוס, זכו בעבר לתפקידים במועדון לפני שהמשיכו לדרכים אחרות (רונאלדו לווידאוליד, רוברטו קרלוס לעמדת הפרשן).

שחקני ריאל מדריד זורקים באוויר את המאמן זינדין זידאן. רויטרס
סיפור הצלחה. זידאן/רויטרס

על פי הכתבה שפורסמה ב"מארקה", הבלאנקוס רצו מאוד להשיב למועדון את שחקן העבר הבאסקי, צ'אבי אלונסו, ששיחק במועדון בשנים 2009-2014, אך הוא בחר לשוב לקבוצה שבה גדל ריאל סוסיאדד. גם לשחקן העבר האנגלי, דייויד בקהאם, היה תפקיד במועדון לפני שעזב לנסות את מזלו כבעלים של קבוצה בארצות הברית. הרכש האחרון של המועדון הוא אלברו ארבלואה, מגן העבר ששימש כפרשן מאז שפרש והצטרף כעת כדי לשמש כשגריר של כבוד של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully