וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לאנשים פה נגמרת הסבלנות ובצדק". בספרד טוענים: שעותיו של סטיין ספורות

כוכב ברצלונה זעם אחרי אובדן האליפות: "בצורה הזו, נפסיד גם לנאפולי". בתקשורת תקפו: "התקופה הקשה ביותר מאז רייקרד, מסי הראה לסטיין את הדלת החוצה". המאמן "מקווה" לאמן מול נאפולי

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

ליאונל מסי היה מתוסכל מאוד אחרי ההפסד המביך אמש (חמישי) 2:1 לאוסאסונה בבית. כוכב ברצלונה אמנם כבש, אבל היה שותף להפסד אומלל מול עשרה שחקנים כשמנגד היריבה הגדולה ביותר - ריאל מדריד - חוגגת אליפות.

הפרעוש התייחס לסיכוי של ברצלונה לסיים את העונה המאכזבת בכל זאת בטעם טוב ואמר: "בעונות האחרונות הודחנו מול רומא, ליברפול, לאוהדים נגמרת הסבלנות כי אנחנו לא נותנים להם כלום. אם אנחנו רוצים להיאבק על זכייה בליגת האלופות, הרבה צריך להשתנות. אם נשחק כך, נפסיד לנאפולי. אמרתי כבר מזמן שיהיה קשה מאוד לזכות בליגת האלופות, אין לנו מספיק כדי לזכות אפילו באליפות ספרד".

כשנשאל לגבי ריאל מדריד אמר הכוכב הארגנטינאי: "מדריד עשו את שלהם, לא הפסידו אף משחק אחרי ההפסקה. אנחנו הפסדנו הרבה נקודות שאסור היה לנו להפסיד. אנחנו חייבים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו, במיוחד השחקנים, אבל כולם. אנחנו ברצלונה ואנחנו מחויבים לנצח בכל משחק. האנשים במועדון כועסים מאוד וזה נורמלי כי גם אנחנו כועסים מאוד".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
"אמרתי כבר מזמן שיהיה קשה מאוד לזכות בליגת האלופות, אין לנו מספיק כדי לזכות אפילו באליפות ספרד". מסי/רויטרס

בספרד משוכנעים ש"שעותיו של קיקה סטיין על הספסל ספורות". ההערכה היתה שסטיין יישאר לכל הפחות עד תום קמפיין ליגת האלופות, אולם לאחר המונולוג העצבני של מסי, נטען ב"אס", כי "הפרעוש הראה למאמן את הדלת החוצה", וכי "הדדליין של סטיין התקצר": "הפער בין המאמן ובין מסי גדול מאוד. היחסים בין הכוכב וההנהלה כבר נפגעו עם פרשת הקיצוצים".

גם ב"ספורט" לא חסכו בביקורות על סטיין והקבוצה שלו: "הם ויתרו על האליפות במשחקים האחרונים בצליעה, כשהם תשושים פיזית. הרוח היתה נראית פגועה, ואחרי הפגרה היה חסר ניצוץ, אמון בצוות המקצועי וכיוון. ברתומאו וההנהלה יהיו חייבים לשאול את עצמם האם סטיין מסוגל לשנות את הרוח של הקבוצה הזאת. זו התקופה הקשה ביותר של ברצלונה מאז העונה האחרונה של פרנק רייקרד על הספסל. האם ההנהלה לא מבינה שהסגל לא מאמין בסטיין? צריך לקבל החלטות אמיצות, גם בנוגע לשחקנים שנראים כמו הצל של עצמם".

"תארים לוקחים בחדר ההלבשה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "הקשר בין השחקנים והצוות המקצועי רע. ריאל מדריד התנהלה כמו קבוצה".

ברצלונה מברכת את היריבה השנואה

"התחושה היא של תסכול ועצבות, כי ההפסד הזה לא הוגן", אמר קיקה סטיין עצמו. "לא ציפינו שננצח כל משחק, ולא ציפינו שריאל תנצח 10 ברציפות. המשחק הפעם היה דומה למשחקים בעבר, לא הצלחנו למצוא דרך להגיע לשער. זה מתסכל להיות כל כך קרוב ולא להבקיע".

כשנשאל האם יהיה על הספסל במשחק ליגת האלופות מול נאפולי, השיב: "אני מקווה. אני מסכים עם ליאו שצריך לבקר את עצמנו ולהשתפר. ניסינו להשתפר וזה עלה לנו ביוקר. אני משוכנע שבעונה הבאה נגיע נקיים, עם אנרגיות חדשות ואופטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully