וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס וזידאן מתקרבים בצעדי ענק לשיאי כל הזמנים של ריאל: מספרי האליפות

הקפטן רחוק תואר אחד משיא המועדון, המאמן במרחק שניים בלבד, וזה לא הכל. קבלו את המספרים מאחורי הזכייה של הבלאנקוס, שהגיעה בדיוק ביום חגו של פלורנטינו פרס

אימון ריאל מדריד/אתר רשמי

זהו זה. ריאל מדריד זכתה הערב (חמישי) באליפות ספרד בפעם ה-34 בתולדותיה, אחרי שגברה 1:2 על ויאריאל והבטיחה את התואר לפני מחזור הסיום. זו היתה עונה מפרכת ומתאתגרת עבור הבלאנקוס, עונה שנפתחה בגעגועים עזים לכריסטיאנו רונאלדו, עם התאקלמות איטית של הרכש הנוצץ של הקיץ אדן הזאר, עם חוסר מחץ מדאיג בחלק ההתקפי וכמובן - איך לא - עם טלנובלה מתמשכת סביב גארת' בייל.

אבל השורה התחתונה מתוקה ביותר: אחרי שנתיים בשליטת ברצלונה, ריאל מדריד שוב אלופה. עם עשרה ניצחונות רצופים וחזרה נפלאה מפגרת הקורונה, ההגמוניה חזרה לבירת ספרד. המספרים מספרים חלק מהסיפור על האליפות הזו.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מכונת תארים. סרחיו ראמוס/רויטרס

* האליפות של ריאל מדריד נחגגת בעיתוי מעניין: מלבד יום הולדתו ה-31 של גארת' בייל שחל היום, זהו יום השנה ה-20 למינויו של פלורנטינו פרס לנשיא המועדון. זוהי האליפות החמישית של הבלאנקוס תחת שלטונו של פרס, והתואר ה-26.

* סרחיו ראמוס מתקרב בצעדי ענק אל עבר שיא התארים בכל הזמנים לשחקן ריאל מדריד. מאזנו של הקפטן עומד כעת על 22 תארים במדי הבלאנקוס - רק אחד פחות ממחזיק השיא פרנסיסקו גנטו. אגב, גם מרסלו עומד על אותו מספר של תארים. ראמוס שימש קפטן ב-12 מהם.

* זינדין זידאן העלה את מאזן התארים שלו כמאמן ריאל מדריד ל-11 (שתי אליפויות, שני סופרקופה, שלוש זכיות בליגת האלופות, שתי זכיות בסופר קאפ האירופי ושתי זכיות בגביע העולם לקבוצות). לאט לאט הוא מתקרב למיגל מוניוז, שיאן התארים של ריאל מדריד כמאמן, שעומד על 14.

* עבור זידאן מדובר בציון דרך מתוק נוסף: זו האליפות הראשונה שהוא זוכה בה עם ריאל מדריד ללא כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל פעמים רבות את הקרדיט על חשבון המאמן. הפעם הקרדיט כולו שלו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מגיע לו יותר קרדיט? זינדין זידאן/רויטרס

* למרות שריאל תיזכר העונה בעיקר בזכות הגנת הברזל שלה, המספרים ההתקפיים של זידאן רחוקים מלהיות מביישים. תחת שרביטו של המאמן, הבלאנקוס כובשים 2.4 שערים בממוצע למשחק. הם מצאו את הרשת ב-90 אחוז מהמשחקים תחתיו.

* בסך הכל, כבשו העונה לזכות ריאל לא פחות מ-21 שחקנים שונים. מדובר בשיא כל הזמנים בליגה הספרדית.

* שחקני הקישור המרכזי - טוני קרוס, קאסמירו, לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה, איסקו וחאמס רודריגס - כבשו 15 שערים יחד.

* סרחיו ראמוס כבש 10 שערי ליגה העונה - 5 מהם אחרי החזרה מפגרת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully