וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "כל דבר שזידאן נוגע בו הופך לזהב, יש לו יד של קדוש"

קפטן ריאל החמיא למאמנו אחרי הזכייה באליפות, פרס: "הוא ברכה מגן עדן". זיזו: "אני שמח יותר מאשר אחרי הזכיות בליגת האלופות"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי

ריאל מדריד זכתה אמש (חמישי) באליפות ה-34 בתולדותיה. הבלאנקוס ניצחו 1:2 את ויאריאל בזכות צמד של קארים בנזמה (29 ו-77 בפנדל) והבטיחו את התואר עם ניצחון ליגה עשירי ברציפות ולמעשה עשירי מאז החזרה מהפסקת הקורונה. ברצלונה בכלל הפסידה במשחק המקביל, אז גם במקרה של הפסד ריאל הייתה אלופה, אבל זה בטח יותר מתוק ככה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד עם זינדין זידאן. רויטרס
שני האנשים הכי מאושרים בעולם. סרחיו ראמוס וזידאן/רויטרס

קפטן ריאל סרחיו ראמוס אמר אחרי המשחק: "כל דבר שזידאן נוגע בו הופך לזהב. הוא המפתח. אנחנו מאמינים בו ובעבודה שלו. בכל פעם שהוא מגיע, מה שהוא נוגע בו, יש לו יד של קדוש. הוא מיוחד. כל העבודה הקשה שלנו למשך העונה השתלמה. היה מוזר לצאת לפגרה, אבל ידענו כשחזרנו שנהיה חייבים לנצח את כל המשחקים ושאין מרווח לטעויות".

כשנשאל כמה זמן הוא רואה עצמו נשאר במועדון, השיב: "כל עוד הנשיא ירצה בי. אני מאושר להיות פה ואשמח לסיים את הקריירה בריאל. אני לא מאמין שיהיו בעיות שימנעו זאת".

זיזו בעצמו אמר: "אני עשיתי את התפקיד שלי כמובן, אבל הכי חשובים הם השחקנים, הם אלה שנלחמים על הדשא ואני מאושר מאוד בשביל החבורה הזו של האנשים, יותר מאשר שחקנים. אני שמח יותר מאשר כשזכינו בליגת האלופות. ליגת האלופות היא ליגת האלופות, אבל הליגה הספרדית... פפווו, אלה 38 משחקים. האוהדים שלנו, בשביל הבריאות שלנו, חייבים לחגוג מהבית".

כוכב האליפות של ריאל מדריד קארים בנזמה כתב באינסטגרם: "עוד תואר עבור כל אוהדי מדריד ולמען כל הקורבנות של נגיף הקורונה. כשנשארים ביחד, אפשר להשיג דברים גדולים".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס: "אני חושב שזידאן הוא ברכה מגן עדן עבורנו. אני מקווה שהוא יישאר איתנו עוד הרבה מאוד זמן. שאנשים ימשיכו לבקר אותו, והוא ימשיך לזכות איתנו בתארים. ראמוס? הוא הולך להיות פה כל החיים שלו, אפשר להירגע. יש לו מניות רבות באליפות הזאת. כולם היו טובים מאוד, אבל בעיקר קארים בנזמה".

טיבו קורטואה: "לא מעט אנשים בקטלאניה לגלגו עלי כשאמרתי שנזכה. היה לי ביטחון בקבוצה הזאת. זידאן האיש שהוליך אותנו לכאן, הוא סמך על הקבוצה הזאת והצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully