וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה רשמית על רכישת לירוי סאנה, שחתם לחמש שנים

הבווארים שילמו למנצ'סטר סיטי 50 מיליון יורו על הקיצוני הגרמני שחזר לאחרונה מפציעה קשה: "לבאיירן מטרות גדולות, והן מתאימות לי"

אתר רשמי

באיירן מינכן הודיעה היום (שישי) על החתמתו של לירוי סאנה. הקיצוני הגרמני, שהיה מטרת הרכש העיקרית של הבווארים במשך למעלה משנה, הצטרף לבסוף אחרי שבאיירן שילמה תמורת 50 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי, והחתימה אותו לחמש שנים. כזכור, לפני פחות משבועיים חזר סאנה למגרשים אחרי היעדרות של 10 חודשים לאחר שקרע את רצועות הברך במשחק מגן הצדקה מול ליברפול בתחילת העונה.

"באיירן קבוצה גדולה עם מטרות גדולות", אמר הקיצוני המאושר, "והמטרות הללו מתאימות לי. אני כבר לא יכול לחכות להתאמן עם הקבוצה ורוצה לזכות בכמה שיותר תארים".

מנכ"ל המועדון קארל היינץ רומניגה הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד לצרף את לירוי סאנה לבאיירן. הוא שחקן יוצא דופן שהוכיח את יכולותיו בשנים האחרונות, בעיקר בנבחרת. המטרה שלנו היא לקבץ את הגרמנים הטובים ביותר בבאיירן, וההחתמה הזו מוכיחה זאת".

סאנה נולד באסן והחל לשחק כדורגל בגיל חמש ב-SG ואטנשייד. אחרי ארבע שנים שם עבר לשאלקה, בה שיחק שלוש שנים לפני שעבר לנוער של באייר לברקוזן ואז חזר אחרי שלוש שנים שוב לשאלקה, שם גם עלה לבוגרים ב-2014. הוא שיחק שתי עונות אצל הרויאל בלוז לפני שנמכר למנצ'סטר סיטי תמורת למעלה מ-50 מיליון יורו.

מאז 2016 סאנה משחק במנצ'סטר סיטי וזכה איתה בשתי אליפויות, בגביע ופעמיים בגביע הליגה. ב-2017/18 הוא נבחר לשחק הצעיר של העונה בפרמיירליג ובנוסף נבחר לשחקן החודש בליגה באוקטובר 2017. הוא הפך לגרמני השני בסך הכול שזוכה בתואר הזה והראשון מאז יורגן קלינסמן באוגוסט 1994 כשחקן טוטנהאם, בפעם הראשונה שהפרס חולק.

סאנה לא זומן לגביע העולם הכושל של נבחרת גרמניה ב-2018 והמאמן יואכים לב ספג על כך ביקורת צולבת. לאחר הקמפיין הכושל, לב החליט להודיע לג'רום בואטנג, מאטס הומלס ותומאס מולר שהם לא בתכניות שלו ומסוט אוזיל פרש, כך שסאנה תפס מקום של קבע והפך אולי גם לכוכב הגדול ביותר של הנבחרת ושחקן המפתח שלה. יש לו חמישה שערים ב-21 הופעות במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully